![]() |
Mijn allereerste vriendje...
1 Bijlage(n)
... heette Monchichi ;-)
en de jouwe? |
Heb je nog altijd een Bart Somers complex of is het wat over gewaaid met de tijd?
|
Citaat:
Maar ja, het Bart Somers-complex is er nog steeds :| |
Ik had een bruin beertje, maar reeds op 2-jarige leeftijd heb ik dat beertje moeten begraven.
Toen kreeg in deze fantastische BUB-trein. ![]() |
Citaat:
Dat verklaart werkelijk alles !!! ;-) |
Ik heb nooit vriendjes gehad. En mijn gitaren hebben geen naam.
|
Citaat:
Zij was al zes! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrienden? ;-)
|
Citaat:
Nu ik het zie, ik was het al vergeten. Ik had jaren zo'n grote zoals hier afgebeeld. Later kreeg mn zus enkele kleintjes, waarvan het gezichtje een beetje anders was (met een strikje enzo). Ik kreeg er drie kleintjes van een nicht, en dat was het begin van mn verzamelwoede van monchichi's. Ik kreeg er van vrienden, vriendinnen (onder het smoes van 'het is voor een nichtje') en familieleden (onder de smoes van 'het is voor een vriendje'). Op een gegeven moment had ik er 36! Grote, kleintjes........ Maar mijn eigen persoonlijke monchichi bleef mn lieveling die steeds het mooiste plaatsje kreeg, waar ik steeds het best voor zorgde. Op een gegeven moment heb ik ze allemaal van de hand gedaan behalve mn eigen monchichi. Maar waar die nu is.....................? |
De jouwe havannah, ziet er maar beteuterd uit!8O Wat heb je daar mee uitgestoken??:-o:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb mijn allereerste knuffelbeer van toen ik een jaar of nul was nog steeds.
Hij zit ergens op zolder in een doos maar ik durf hem er niet uit te halen want ik ben vergeten hoe hij heette en het zou nogal genant zijn als ik niet weet hoe ik hem na al die jaren aan moet spreken. Wat overigens een veeel te lange zin is. |
Citaat:
|
Citaat:
Nou, ja het ding was een afdankertje van de buren! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be