![]() |
RIP Sterchele
François Sterchele overleed in de nacht van woensdag op donderdag toen zijn sportwagen om een nog onbekende reden van de weg raakte in Vrasene, een deelgemeente van Beveren. Volgens de eerste vaststellingen is het ongeval te wijten aan overdreven snelheid.
http://www.hbvl.be/nieuws/sport/Voet...-79F80C1BAAF6} |
RIP Sterchele
|
:-(
|
De zoveelste zware voet die door zijn eigen stomme schuld tegen een boom eindigt en een rouwende familie en vriendenkring achterlaat...
|
:-(:-(
|
R..I.P.
Sterkte aan vrienden en familie. |
Ik was geen fan van Sterchele maar ik vind het wel zeer spijtig dat hij is overleden
Veel sterkte aan familie en vrienden |
Hij heeft tenminste geen onschuldige derde weggebruikers gedood,
voor de rest ben ik van mening dat de enige goeie wegpiraat een dooie wegpiraat is. |
R.I.P. François Sterchele
Ik was geen fan van Club, maar zoiets wens je je ergste vijand niet toe. |
Stomme stomme Sterchele! Waarom zo'n haast?
:cry: |
Rip :-(
|
Citaat:
Wat niet wegneemt dat zoiets heel erg is.... |
Citaat:
|
Citaat:
ja |
Vreselijk jammer, ik schrok ervan deze ochtend. Het was niet alleen een goed voetballer, maar het leek mij zeker ook een toffe gast. Hij was dan ook zéér geliefd. :(
|
Altijd spijtig om een goed voetballer te verliezen.
Ben zeker geen supporter van Club of Sterchele, maar zoiets wens je niemand toe. Waarschijnlijk in slaap gevallen achter het stuur, waarom zo een haast? |
Rip
|
en dan zijn er nog mensen die ijveren voor de snelheden op autostrades te verhogen. Nogmaals het bewijs dat dit uit den boze is.
Rip Sterchele |
Het parket liet weten dat de uitslag vh toxicologisch onderzoek niet bekend zal gemaakt worden.
:? meestal is het parket geweldig mededeelzaam. |
Gelukkig is er niemand onder zijn auto beland.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be