![]() |
Straks om 14015 /Sesamstraat
08/05/2008
Straks op vrt komt Sesamstraat wederom bijeen.(als ze de sloten open krijgen) Ben benieuwd, wat wij Vlamingen gaan doen ? Vraag me niet wat ze gaan doen, ik krijg er kant nog staart aan. Wat mij wel is opgevallen, dat DEWEVER héél stillekes is geworden. Gaat Peeters zijn woord houden en de dotatie inhouden ? Ben benieuwd In ieder geval VB gaat nu wederom scoren en brulaap DD zal weer zijn zoveelste staatsgreep plegen zekers? WIJ ONDERSCHATTEN DIE WALEN |
Vlaams Belang heeft de Walen nooit onderschat. Daarom dat de splitsing van belgië er zo snel mogelijk moet komen.
|
Vooral hoofdletters blijven gebruiken, dan nemen we u allemaal nog serieuzer dan nu al het geval was.
|
de vrt website ligt precies volledig plat? :D
|
Citaat:
http://tijdblogs.typepad.com/redacti...og-plenai.html |
Citaat:
|
Citaat:
Leterme zijn gezicht als Annemans zijn vroegere beloftes opsomt, is goud waard. Hij doet niet veel moeite om zijn schuldbewustzijn te verbergen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
kan er iemand vertellen wat er aan het gebeuren is?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik word niet betaald om hier op kantoor te zitten, dus ik mag dat.
|
Citaat:
Volgens De Wever belet dat niet dat het toch aan bod zal komen, deze nacht. |
Annemans tegen een tandenknarsende Leterme: "Gij zijt een namaak Guy Verhofstadt aan het worden. Doe zo voort en ge zult eindigen zoals hem: als een premier zonder kiezers".
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen is aan iedereen aan het vragen hoe het nu in mekaar steekt Men zou vannacht eventueel kunnen stemmen over BHV en daarna werd er door een Waal weer bevestigd dat dit niet doorgaat. Niemand kan op iets antwoorden De grootste gluiperd ( is nu gebleken) is DEWEVER |
Citaat:
Iedereen is aan iedereen aan het vragen hoe het nu in mekaar steekt Men zou vannacht eventueel kunnen stemmen over BHV en daarna werd er door een Waal weer bevestigd dat dit niet doorgaat. Niemand kan op iets antwoorden De grootste gluiperd ( is nu gebleken) is DEWEVER |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be