![]() |
paleis van de koningin van sheba gevonden
http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...tml#reageerTag
Het bovenstaande artikel toont nog maar eens aan dat de bijbel correct is en historisch accuraat ! 1 opmerking wel ivm de ark des verbonds ..... het zou me verbazen als die zich daar bevindt, maar het kan wel natuurlijk. Maar voor zover ik weet was ik denk Jeremiah de laatste die hem heeft gezien en verstopt net voor de babylonische ballingschip, maar het kan natuurlijk dat hij daarna op 1 of andere manier in Ethiopië is terecht gekomen. |
Citaat:
|
Citaat:
De Ark des Verbonds en het paleis van de koningin van Sheba spreekt nu éénmaal stukken meer tot de verbeelding dan het één of andere muf, vergeten mausoleum van een oud-Egyptisch ambtenaar. Dus als ze daar op een half vergane ruïne stuiten, wordt sneller de spectaculairdere mogelijkheid de wereld rond gebazuind (de tempel van de koningin van Sheba !!) dan de vermoedelijke waarheid (mausoleum van een oud-Egyptisch ambtenaar, ik zeg maar wat) |
De vondst is gedaan door een Duits team uit Hamburg.
Ze beweren echter niet de de ark des verbonds te hebben gevonden (in tegenstelling van wat in het Belga-bericht staat). Citaat:
|
Er is in Ethiopie al een bekende kerk waarvan beweerd wordt dat ze de Ark bewaart.
|
De Bijbel is ongetwijfeld gebaseerd op enkele historische feiten, maar ook op veel fantasie. Je kan evengoed zeggen dat de "Odyssee" bewijst dat er heksen, cyclopen enz. bestaan.
|
Verkopen ze nu Sheba in Ethiopië ook al ?
|
Citaat:
|
Ik heb toch een beetje medelijden met onze Dirk, hoor. De tegenstand die hij al op dit forum heeft mogen ondervinden... Komt-ie wéér triomfantelijk én enthousiast aandraven met een zogenaamd bewijs, wordt zijn bewijs onmiddellijk de grond ingeboord.
Soms stel ik mij wel eens de vraag of creationisten niet op een �*ndere manier moeten worden "aagepakt". De vraag is natuurlijk wèlke... |
Eigenlijk begin ik echt medelijden te krijgen met ons Dirkske met één hersencel.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
jij leest blijkbaar dingen die hier niet eens staan ? Waar staat er ook maar iets dat dit bewijs de grond inboort ? Ik weet dat evolutionisten veel fantasie hebben, maar dat het zover ging ... En het gaat niet over "enkele" feiten zoals iemand anders zei. De archeologie heeft steeds opnieuw de bijbel bevestigd. Er is al heel veel opgegraven in dit verband. Maar ik heb de indruk dat jullie daar niet van op de hoogte zijn ..... niet verrassend voor mensen die een blind geloof hebben in de evolutieleer en die wellicht nooit iets anders lezen/zien. Daarentegen als men 1 tand vindt is dat al onmiddellijk bewijs voor menselijke evolutie !! Dat die tand dan eigenlijk van een varken is doet er dan wellicht niet toe zeker ? En van fraude zijn de evolutionisten ook al niet vies zie maar oa piltdownmen, homo erectus en lucy. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit bevestigt nogmaals het beeld dat de evolutieleer tegenwoordig de nieuwe staatsgodsdienst is en wie er tegen is stelt zich bloot aan vervolging. |
Citaat:
Zo bedoel je? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel ik ook niet zie hoe dat te doen met mensen die de feiten niet willen zien.. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be