Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   masturberende treinconductrice vergeet microfoon af te zetten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=105567)

Mitgard 8 mei 2008 19:08

masturberende treinconductrice vergeet microfoon af te zetten

Masturberende conductrice entertaint reizigers

Gevallen van microfoons die abusievelijk blijven aanstaan terwijl de persoon in kwestie net uitspraken doet die niet voor eenieders oor bestemd zijn, komen wel eens vaker voor. Vraag het maar aan President Bush die zich na een persconferentie minachtend uitlaat over een aanwezige journalist en domweg niet doorheeft dat de verbouwereerde persmeute zijn beledigingen kan afluisteren.

Wat een Nederlandse treinconductrice echter meemaakte is zoniet nog gênanter. De spoorbediende dacht even een beetje tijd voor zichzelf te hebben en wilde die ook nuttig besteden. De vrouw trok zich in haar cabine terug en had even behoefte aan een bevredigend intermezzo. In al haar opwinding vergat de hevig kreunende dame echter haar luidspreker af te zetten, waardoor de hele trein kon meegenieten van haar plezierig tussendoortje. Dat deden alleszins deze jongens volop. Ze namen de kreunpartij op, zodat ze dit hilarische evenement nog eens opnieuw kunnen beleven.

filmpje

openbaar vervoer.
because the state understands your needs.

Derk de Tweede 8 mei 2008 19:14

Ik zie een NMBS-dame!
Uit mijn foto-archief!
Weet je toevallig hoe ze heet ? 8-)

Den Ardennees 8 mei 2008 19:22

dat meen je niet 8O8O8O

Zwartengeel 8 mei 2008 19:35

Een tijdje geleden zelf ook nog zoiets meegemaakt op de trein naar huis, toen de conducteur in zijn cabine vergat zijn microfoon af te zetten nadat hij de reisroute omgeroepen had. Gelukkig bleef het bij hem beperkt tot eens luidruchtig zijn neus snuiten... :-D

Derk de Tweede 8 mei 2008 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3411341)
Een tijdje geleden zelf ook nog zoiets meegemaakt op de trein naar huis, toen de conducteur in zijn cabine vergat zijn microfoon af te zetten nadat hij de reisroute omgeroepen had. Gelukkig bleef het bij hem beperkt tot eens luidruchtig zijn neus snuiten... :-D

Ik heb zo'n bovenbuurvrouw gehad, altijd in de weer als ik mij na een lange dag van arbeid ten ruste wou begeven.
Ik heb haar gekreun op een cassettebandje opgenomen (glas tegen de muur en supergevoelige micorofoon daarop plakken).
Dat bandje heb ik bij haar in de bus gegooid!
Nooit meer last gehad!

Jazeker 8 mei 2008 20:16

Dit is een links complot!

;-)

L. J. Brutus 8 mei 2008 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3411348)
Ik heb zo'n bovenbuurvrouw gehad, altijd in de weer als ik mij na een lange dag van arbeid ten ruste wou begeven.
Ik heb haar gekreun op een cassettebandje opgenomen (glas tegen de muur en supergevoelige micorofoon daarop plakken).
Nooit meer last gehad!

Moet dat niet het plafond zijn?

Boadicea 8 mei 2008 22:02

In Marokko moet er zo ook eens iets geweest zijn met een imam. Een vriendin van mij vertelde het eens. Hij trok zich terug op de WC en vergat de luidsprekers van de minaret. Heel de buurt kon meegenieten van zijn intermezzo. Gevolg: ze hebben de arme man geschorst.

PollyCorrect 8 mei 2008 22:03

ik geloof er geen *ruk* van, van die treinconductrice.
Om zo expliciet te gaan zitten hijgen bovenop die microfoon, ja hoor... :roll:

Boadicea 8 mei 2008 22:04

Heu, ik begin me af te vragen waar die microfoon eigenlijk stak.

Mitgard 8 mei 2008 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3411551)
ik geloof er geen *ruk* van, van die treinconductrice.
Om zo expliciet te gaan zitten hijgen bovenop die microfoon, ja hoor... :roll:

er heeft hoe dan ook iemand gehijgd. ;-)

Boadicea 8 mei 2008 22:06

Ik was het niet.

PollyCorrect 8 mei 2008 22:07

Ik heb met zo'n geluidjes eens een leraar gepest aan de telefoon.
Typisch niét echt.

Of van een vrouw die doet alsof :rofl:

Boadicea 8 mei 2008 22:09

Citaat:

Nooit meer last gehad!

Ik heb ook zo een buurvrouw gehad. Die kreunde ons midden in de nacht wakker. Eerst was dat schrikken. Eens we het geluid kenden, sliepen we rustig verder.

PollyCorrect 8 mei 2008 22:10

Vraag maar aan Sally, van when Harry Met Sally.

Boadicea 8 mei 2008 22:11

*gaat aan haar man even vragen of ze ook zoveel decibels produceert*

Mitgard 8 mei 2008 22:17

on topic:
en daarna nietsvermoedend de kaartjes komen knippen... :-D

DaBlacky 8 mei 2008 22:25

Citaat:

Nooit meer last gehad!

Last? Lijkt me zalig :p

Dronkoers 9 mei 2008 05:09

Citaat:

Nooit meer last gehad!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 3411579)
Last? Lijkt me zalig :p

't Is te zeggen, ge kon evengoed het bijpassend filmpje gevraagd hebben eh ;-)

AdrianHealey 9 mei 2008 05:14

Fake mensen, fake, fake, fake...

Wie daar in hemelsnaam nog in trapt. :?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be