![]() |
Uw kind is neonazi ! Wat nu ?
U hebt het niet aan zien komen, u bent een redelijk mens, die zijn kinderen steeds met intelligentie en goedwillendheid opgevoed hebt (denkt u in elk geval), en het waarden zoals verdraagzaamheid , en begrip voor allochtonen en andersdenkenden bijgebracht hebt (dacht u in elk geval).
Maar wat nu ? Zoonlief , of dochterlief, van 16 jaar jong, is thuisgekomen met een kaalgeschoren hoofd, en een 15 cm groot hakenkruis op de onderarm getatoueerd. In de kinderkamer hangt een enorme vlag van het 3de Reich aan de muur, en een portret van Hitler, en het kind eist om tijdens de week-ens te mogen repeteren met zijn Identitaire Rock-groep in jullie familiale garage. Zoniet zal hij/zij het huis verlaten, weglopen & studies opgeven. Wat kunt/wilt/zou u hier tegen doen ? |
Samen het Horst-Wessel-Lied zingen.
|
Citaat:
|
Ik zou daar eens goed mee lachen.
|
de schuld bij mezelf zoeken. dan heb ik gefaald in zijn/haar opvoeding en hem/haar niet de goede waarden en normen kunnen bijbrengen. die foto van Hitler, gooi ik wel in de vuilbak. Verder zou ik uitzoeken wie die tatoeage geplaatst heeft en die kerel een mot op zijn bakkes geven. Dat dreigement om weg te lopen? als hij/zij denkt het ergens anders beter te hebben, dan doet hij/zij maar. Ik zou wel zeggen dat het altijd mijn kind blijft en dat mijn deur altijd zal openstaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoewel ik het bij mij niet direct zie gebeuren maar kom,
hem of haar meenemen naar Breendonk, een paar goede boeken geven, films laten zien, documentaires, hem/haar met een paar joden laten spreken,... en nen draai rond zijn oren poster en vlag: onmiddellijk weg |
Ach, zo erg is dat nu ook weer niet.
We moeten toch tolerant zijn en respect hebben voor ieders mening? Wel dan... |
vooral overvallen met stevige argumenten, zoals daar zijn :
-wat gaan de buren daarvan denken ?! :lol: |
Citaat:
Alle dagen om 6 uur opstaan, koud douchen en discipline op zijn Duits.:-) |
heel democratisch in een boot camp of heropvoedingsprogramma droppen :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=Anna List;3411985]heel democratisch in een boot camp of heropvoedingsprogramma droppen :lol:[/QUOTE] Zulke kampen bestaan niet in België. Wat nu ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En tot slot een nieuwe nazi-vlag vind en die aan uw voorgevel hangt ? Of de gevel vol enorme hakenkruizen schildert, en nazi-leuzen ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be