![]() |
Weer geen trein (deel 99999999)
Nationale spoorstaking ACOD op 20 mei
bron :de redactie.be Citaat:
|
Hoe zoude zelf zijn?
Oh ja uw vlaggen verraden veel werklust. |
ronduit schandalig!!:x ze willen werkelijk de nmbs kapot krijgen.:? voor mij is 'te laat op afspraak wegens verstoorde treinrit' helemaal géén excuus meer, omdat ik het spoor niet meer reken tot een optie van vervoer, maw 'je moet maar ander vervoer kiezen.......':x
|
De vakbonden hebben een duidelijk mandaat gekregen op de werkvloer, ik zie het probleem niet. Ik steun de ACOD compleet.
|
Citaat:
|
als 95% van de mensen wilt staken, dan moet er toch wel iets aan zijn. maar eerst zien wat de Christelijke vakbond doet.
staking is goed op tijd aangekondigd, mooi. |
Citaat:
Whatever, whatever. Arbeid is maatschappij, arbeid in opstand behoeft geen legitimatie. Het wordt tijd voor wat anarcho-syndicalisme. |
Citaat:
|
Geef mij maar mijn wagen.
Zalig zij die qua mobiliteit gegijzeld worden door zo'n nest pummels die liever staken dan werken. |
Citaat:
|
Tis toch altij iets met die spoorwegen hier. Die gaste staken altij om et minste, er gaat geen week voorbij of tis weer van datte. Ik ben het echt meer dan kotsbeu, die stakingsregelingen van de staatsbedrijven moeten dringend herzien worden. En moesten ze nu ook ne keer kwaliteit beginnen leveren! En dan zijn ze verwonderd over agressie tegenover het spoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem congé... |
Citaat:
Over de kwaliteit van de nmbs heeft iedereen zo wel zijn eigen mening, maar de mijne is vrij positief. (ok ik heb geluk, verbinding zonder overstappen) |
Jasèg,en wie zou er dan de benzine kopen van Runders.
Gun de regering toch un taksjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat was het voorstel van de NMBS en waarom gaan ze er niet mee akkoord?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be