![]() |
Mijn gsm is zojuist gestolen
![]() Indien ik uw telefoonnummer had, ben ik het nu dus kwijt. ![]() |
Lullig voor je Polly
Ik zit te prutsen met mijn pc...:evil: cookies enz. |
Wil je er een kopje thee bij? :oops: :lol:
|
Ja, vervelend, vooral voor die nummers die erin zitten... ik zal wel mijn zelfde nummer behouden dus dat is goed.
|
da's kut.
|
Citaat:
hoe doe je dat? |
Citaat:
(Ik wist 100% zeker dat ie gestolen was en niet gewoon kwijt, omdat hij afgesloten was, terwijl ik hem open had gelaten!) Ik kan morgen naar een ****winkel en dan hetzelfde nummer vragen. Best goed hé. |
Wel, doe dan hier een oproep aan iedereen die jouw nummer had, om naar jou te bellen, dan heb je meteen alle nummers terug.
|
Ja leuk idee.
GSM diefstal is goed voor je sociale leven :lol: |
k'hoop dat ze je nummer direct geblokkeerd hebben.....
mijne gsm hebben ze ook ne keer gepikt in centrum brussel en toen ik het merkte (één uur later) ook direkt laten blokkeren maar ondertussen was er al op mijn kosten voor zo'n 400 eurookes naar pakistan mee gebeld en dat was dus op mijn rekening en daar kon ik niet onderuit.... dat is de reden waarom ik geen abonnement meer heb...... nu heb ik pay&go en zet ik maximum 50 euri belkrediet op mijn GSM en af en toe zorg ik dat ik kan bijladen, en als ik hem nu nog eens kwijtraak kan ik max 50 euri aan mijne rekker hebben......... ze hebben mij ééne keer liggen gehad en dat vind ik genoeg.....:-( |
Citaat:
50 euri is al héél wat! Gelijk heb je. |
Citaat:
sorry:oops: |
Citaat:
;-)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer. Een mail forwarden naar iedereen in je adresboek en vragen bij het terugsturen hun gsmnummer in de titel vd mail te schrijven bespaart je een hoop werk. :)
En misschien is dit in de toekomst iets voor jou: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be