Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Hé politici! Er ligt een 2-persoonsmatras... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=105618)

PollyCorrect 9 mei 2008 22:39

Hé politici! Er ligt een 2-persoonsmatras...

... al weken midden op de stoep van de Anspachlaan, dichtbij het RVA/Actiris/Orbem (werkloosheidsdinges)-gebouw, zomaar op de grond, met een paar zwervers erop, in lamentabele fysieke en mentale conditie.

:cry: wat was Brussel chique. Toen.

Kim 9 mei 2008 22:41

Heb je er al eens over nagedacht dat je, i.p.v. hier drama te zitten maken op een forum, je misschien ook eens de politie kon verwittigen of zo? Wat verwacht je dat onze politici gaan doen? Hen persoonlijk vragen op te krassen?

PollyCorrect 9 mei 2008 22:43

Ik zag het gisteravond voor het eerst.
Toen waren er "urgentie werkers" bij die kwamen kijken.
Maar men vertelde me later dat dat daar al weken ligt.

Dank bij voorbaat voor uw goede aandacht, Kim. :roll:

PollyCorrect 9 mei 2008 22:45

Kim 9 mei 2008 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3413856)
Dank bij voorbaat voor uw goede aandacht, Kim. :roll:

Wat had je nu gedacht? Dat de heren politici evenveel aandacht besteden als jij? Dat ze je berichtje lezen en zeggen: "goh, mevrouw Pollycorrect heeft dat goed gezien, dat moeten we direct oplossen want dit is een regelrechte schande!".

Wake up PC, je bereikt helemaal niets met op een forum te vertellen wat er allemaal misloopt in de stad, of wat je veranderd wil zien.

PollyCorrect 9 mei 2008 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3413869)
Wat had je nu gedacht? Dat de heren politici evenveel aandacht besteden als jij? Dat ze je berichtje lezen en zeggen: "goh, mevrouw Pollycorrect heeft dat goed gezien, dat moeten we direct oplossen want dit is een regelrechte schande!".

Wake up PC, je bereikt helemaal niets met op een forum te vertellen wat er allemaal misloopt in de stad, of wat je veranderd wil zien.

Wat zit jij tegen mij te praten eigenlijk, Kim? Over dingen die je niet belangrijk vind?

**********! Ik hoop dat als je ooit in Brussel DURFT te komen, je over de matrassen struikelt. Ik zal de hulpdiensten niet verwittigen want die kunnen niks doen aan jouw toestand.

forumspook 9 mei 2008 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3413836)
... al weken midden op de stoep van de Anspachlaan, dichtbij het RVA/Actiris/Orbem (werkloosheidsdinges)-gebouw, zomaar op de grond, met een paar zwervers erop, in lamentabele fysieke en mentale conditie.

:cry: wat was Brussel chique. Toen.

Die mannen liggen daar te wachten op werk.

PollyCorrect 9 mei 2008 22:54

ooh, maar wacht even... nu begrijp ik waarom Kim zo stijgert. :oops:

http://blogsimages.skynet.be/images_...e0c83b3892.jpg

Kim 9 mei 2008 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3413873)
Wat zit jij tegen mij te praten eigenlijk, Kim? Over dingen die je niet belangrijk vind?

Nee, ik tracht je enkel de hopeloosheid en irrelevantie van je topic aan te tonen.

Citaat:

**********! Ik hoop dat als je ooit in Brussel DURFT te komen, je over de matrassen struikelt. Ik zal de hulpdiensten niet verwittigen want die kunnen niks doen aan jouw toestand.
Te laf om te zeggen wat er in die ********** stond? ;)

En ach PC, ik kom vaak genoeg in Brussel. En nee, ik ben daar nog niet over een matras gestruikeld.

PollyCorrect 9 mei 2008 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3413875)
Die mannen liggen daar te wachten op werk.

:lol:

Kim 9 mei 2008 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3413881)
ooh, maar wacht even... nu begrijp ik waarom Kim zo stijgert. :oops:

http://blogsimages.skynet.be/images_...e0c83b3892.jpg

Gaan we de persoonlijke toer op PC'tje?

forumspook 9 mei 2008 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3413840)
Heb je er al eens over nagedacht dat je, i.p.v. hier drama te zitten maken op een forum, je misschien ook eens de politie kon verwittigen of zo? Wat verwacht je dat onze politici gaan doen? Hen persoonlijk vragen op te krassen?

De politie, ja ! Goed idee! Om die luiaards een pak slaag te geven ofzo ? Of om ze een job voor te stellen: "willen jullie politieagent worden, jongens ? We missen manschappen in Molenbeek."

Kim 9 mei 2008 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3413885)
De politie, ja ! Goed idee! Om die luiaards een pak slaag te geven ofzo ? Of om ze een job voor te stellen: "willen jullie politieagent worden, jongens ? We missen manschappen in Molenbeek."

Wat ga jij dan doen? Thielemans himself erop afsturen??

PollyCorrect 9 mei 2008 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3413884)
Gaan we de persoonlijke toer op PC'tje?

oh lol!! 24 zeg je? :rofl:

Kim 9 mei 2008 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3413890)
oh lol!! 24 zeg je? :rofl:

Wat is je punt eigenlijk als ik vragen mag, afgezien van wat idioot te zitten :rofl: ?

Rob Roy 9 mei 2008 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3413840)
Wat verwacht je dat onze politici gaan doen? Hen persoonlijk vragen op te krassen?

Maar enfin Kim, als politici hier al niet meer verantwoordelijk voor zijn, waarvoor dienen ze dan nog wel?

AdrianHealey 9 mei 2008 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy (Bericht 3413906)
Maar enfin Kim, als politici hier al niet meer verantwoordelijk voor zijn, waarvoor dienen ze dan nog wel?

Er moet toch iemand parasiteren op anderen?

PollyCorrect 9 mei 2008 23:02

Citaat:

Freddy Thielemans heeft het te druk met terreur demonstraties toelaten. :oops:
En alles gaat goed in Brussel. Er zijn maar 25% werkelozen, en iedereen ziet er erg gelukkig uit.

Kim 9 mei 2008 23:03

Citaat:

Wie denk je dat uiteindelijk die daklozen moet aanpakken? De politie of de politici?

Denk je nu echt dat de gemiddelde politicus daarvan wakker ligt?

Rob Roy 9 mei 2008 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3413919)
Wie denk je dat uiteindelijk die daklozen moet aanpakken? De politie of de politici?

De politici.

Citaat:

Denk je nu echt dat de gemiddelde politicus daarvan wakker ligt?
Wel, meer en meer mensen liggen niet meer wakker van de gemiddelde politicus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be