![]() |
prachtige dikke rozen
Ik ging vanmorgen naar Lidl.
Prachtige boeketten met van die dikke rozen, donkerrood, wit met roze randen, geel, nog andere kleuren. Ik zag ze vers uit de doos komen. Normale prijs: 7.99 euro voor 15 rozen! deden ze er de helft af: maar de rozen bleken 4.50 euro te worden (net VERS uitgepakt onder mijn ogen) ik rekende af aan de kassa en het nummer zei: 3.50 euro. Voor 3.50 euro heb ik nu dus 15 prachtige witte rozen met een donkerroze randje! Allen hop naar Lidl... maar het was wel vanmorgen vroeg. |
Ja circe, je verdient soms wel een bloemetje.
|
Met name in de Hema heb ik dat al vaak meegemaakt: iets wat in de winkel duurder staat geprijsd dan je aan de kassa moet betalen. Altijd leuk. :)
|
Bij de Marokkaan hier op den hoek zijn ze goedkoper en beter.
|
Citaat:
|
That rocks, circe!!
Rozen rocken hard. Ik heb ook een bos hier staan, 10 voor 4€, op de markt gekocht woensdag. Dichtbij mijn nieuwe job is die markt, die woensdagavond tot 7u doorloopt! Heerlijk wordt dat, bloemen en fruit rokken mijn wereld. |
Citaat:
Alleen: omdat ik ze zo goedkoop vond (ik heb een paar jaar geleden 4.000 BF betaald voor 70 vlaamse rozen), vond ik dat ik toch ook best een boeket naar mijn moeder kon brengen in plaats van haar bij thuiskomst telefonisch te verwittigen.... staat zo stom hé. 27 rode lichten en twee gesloten barrelen later stond ik nutteloos voor de deur. Ze laten liggen met dit weer zat er niet in. 27 rode lichten en weer 2 gesloten barrelen later was ik thuis, bel ik op: och madam had de bel niet gehoord in haar tuin! Ze is ze dan maar zelf komen halen! :-D even ter vergelijking: 70 rozen was +/- 4000 BF = 100 euro 30 lidl rozen = 7 euro, we doen een gooi : 70 = 17 euro ongeveer? kan tellen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu een turkse of anderssoortige verrijkende groentenwinkel vind ik wel leuk, evenals zo'n verrijkende bakker. zolang ze me maar van die grote dikke rozen tegen 3.50 euro voor 15 stuks verkopen. |
Citaat:
|
Citaat:
wij hadden één hindoe nachtwinkel en één moslimnachtwinkel... plezant hoor! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be