![]() |
Laatste berichten/BHV volgens Bart Dewever
Zondag 11/05/08 -ATV uitzending met Bart Dewever
Vraag moderator : Mijnheer Dewever, kan jij de kijker nu eens uitleggen wat BHV perikelen eigenlijk zijn, want niemand kan nog volgen ? Antwoord Bart Dewever: Dit is niets minder dan dat een franstalige zich kandidaat kan stellen voor verkiezingen op een stuk Vlaams grondgebied 8O8O Is dat het punt, waar al dit gezever over gaat? IS DIT DE REDEN WAAROM WIJ BIJNA 1 JAAR ZONDER REGERING HEBBEN GEZETEN. Zeg me aub dat Dewever aan het zwanzen was. Wie is nu voor wie aan het zorgen? Wat kan mij dat schelen wie er een kieslijst ook waar ergens indient Werk en eten moet ik hebben. Zeg me nu aub dat Dewever aan het doortrappen is Bedankt ( een toekomstig psychiatrisch patient) |
Denk dat het een puur symbooldossier is. Behalve voor de politiekers zelf natuurlijk, die er een belang bij hebben een grotere kieskring te hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je ziet hoe politiek van alles een potpouri maakt.
Feitelijk kan de rechtbank en het lopende parlement zonder al dat gehakketak die zaak verder oplossen. Het is precies politiek die ervoor zorgt dat het verkeerd loopt. Zo'n dossiers zouden LOS van de POLITIEKE partij moeten beslist worden: dus elk voor zichzelf. |
Citaat:
Dan bent u de trotse bezitter van een slavenmentaliteit. Proficiat! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meer bepaald, Franstalige politici. Bart Dewever is dus nog mild geweest. Hij zei er immers niet bij dat de Franstaligen de Vlaamse grenzen weigeren te erkennen. |
Citaat:
Niets kwetst meer dan de waarheid zo te zien. Feit is dat jij hier nog niets anders gedaan hebt dan de Franstaligen na gepapegaaid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het triestige daaraan is dat ze daarbij nog altijd de steun van 'Vlamingen' krijgen. |
Citaat:
Niets nieuws dus onder de zon sinds 1830. Regimeslaven zijn van alle tijden. |
Citaat:
|
Citaat:
Integendeel de Franstaligen zullen zich nog harder als Franstaligen affirmeren. |
Citaat:
|
Citaat:
THUIS |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be