![]() |
Derk de Tweede is de tweeënvijftigste forummer van de week
Burkide heeft zijn opvolger gekozen, de gelukkige is Derk de Tweede, Derk beschrijft zichzelf als volgt:
Hallo allemaal, Ik ben Derk de Tweede, geboren in de jaren '50 in Hilversum waar ik met vrouw, dochter, hond en poes en waar ik nog steeds woon. Ik werk bij de omroep als muziekadviseur met als specialiteit de popmuziek uit de periode 1960 - 1975. Ik beschouw mezelf als gematigd links: sociaal met hier een daar een beetje een conservatief randje. In het verleden was ik extreem-links en lid van diverse linkse groeperingen. Wel ben ik nogal pro-natuur en heb weinig op met de randstedelijke drukte en mentaliteit. Ik wandel liever met de hond in de bossen en heidevelden van de Utrechtse Heuvelrug, dan een avondje uitgaan in dat dorpje aan het IJ (sorry Polly). Mijn voorouders komen uit Vlaanderen (omgeving Antwerpen) en ik draag een achternaam die verwijst naar een Vlaamse gemeente. Overgens geldt dat voor heel veel Nederlanders. Zoals jullie wellicht al weten ben ik voorstander van een samenwerkingsverband tussen Nederland en Vlaanderen, maar ik heb helemaal niets op met extreem-rechtse groeperingen die daar ook naar streven. Van het woord Dietsland krijg ik de koude rillingen. Behalve de muziek zijn mijn hobby's modeltreintjes en spoorwegen in het algemeen. Ik rook nogal stevig, maar wens wel eens te stoppen. Hopelijk zal de wet van Murphy deze week niet voor mij in werking treden (ik ben een beetje bijgelovig), dus dat niet deze week mij pc crasht of dat ik een vette griep krijg. Groeten allemaal, Derk (roepnaam Dick) |
De traditionele openingsvraag: hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?
|
Dag Derk
Welke talen spreek jij? Welke hoop je nog te leren? Wat is het mooiste Nederlandse dialect (dat uit de eigen streek uitgezonderd)? |
:cheer: Derk :cheer:
Kun je heavy metal appreciëren? |
Kook je wel eens?
|
Dit is heel goed nieuws,toffe forummer
Wat vindt U van de huidige regering hier? |
Wat vindt U van de Walen als volk juist?
|
Heineken,of Jupiler :-D
|
Mijn vaste:
Stel je kan een historisch of actueel persoon voor één uur spreken, wie zou je dan kiezen? Stel, je bent een vlieg en kan een historische gebeurtenis onopgemerkt bijwonen of naar een plaats in het verleden of de toekomst gaan, wat zou je dan kiezen? |
:cheer: Derk! :cheer:
Hé hé. Ik zal even over wat vraagjes napeinzen. Hier alvast ééntje: Hoe gaat het, joh? |
Hoop je ook dat Burkide zijn draad op 666 posts blijft staan?
|
Hé Derk. Kom jij wel eens in Brussel? Wat vind je van deze... 'stad'?
En wat heb je tegen Amsterdam, de mooiste en lekkerste stad van Europa? |
Op welke nederlandse partij stem je?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
you just hit one question over, Derk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb wel Frans gehad, maar heb dat verleerd. Het leukste accent vind ik plat-Haags, vooral als ze Engels proberen te spreken. Plat-Hilversums is net als Amsterdams en Utrechts bijzonder lelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be