![]() |
Welk type van moordenaar schuilt er diep in u?
Koetjes en kalfjes dus hé.
Ik was laatst op een feestje, waar een dronken psychiater ons toevertrouwde "dat er in elke mens, diep vanbinnen, een verschrikkelijke moordmachine schuilt", en toen keek hij heel spooky naar het groepje aanwezigen. (Remember die scène uit American Psycho, waar Bateman's vrienden vragen wat hij zou doen met het meisje dat het voorwerp van gesprek was, waarop zijn antwoord al lachend was dat hij het aan stukken zou hakken. Bateman barst in lachen uit, zijn vrienden lachen van verbijstering mee, maar niet echt wetende of hij het nu meent of niet.) Okee, iedereen vond dat de shrink op ons feestje zijn punt had gemaakt maar niet Bateman genoeg was. We lieten de man dan maar eenzaam opzichzelf verder lallen. De vraag blijft alleszins toch spannend. Welk type moordenaar zijt gij, diep in uw onderbewuste? |
U was laatst op een feestje?
Als garcon zeker? |
HAMC is een humor moordenaar.
Hij maakt een grapje waarvan je ter plekke neerdondert. |
Citaat:
En nee, ik was daar niet als garçon, ik was daar als WC-madam. Hihi. |
Het tweede denk ik
|
Citaat:
Alleszins, proficiat met de promotie. |
Een combinatie van Claude, Tommy Vercetti en Carl Johnson.
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
|
Ik denk dat ik geen moordenaar ben. Als het moet dan zal het om principes draaien, zoals wraak voor iets onvergeefbaars.
|
Citaat:
Een beetje zoals de moslims dus. |
een coburghunter
|
Toch spijtig, die anonieme peilingen. :(
|
Citaat:
|
Om C2C een plezierke te doen heb ik toch maar gestemd. Nu nog uitvinden wie ik ben natuurlijk.
|
:cheer: niemand anders heeft voor mijn type moordenaar gestemd :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be