![]() |
Babyboomer-vrouwen: een onuitputtelijke bron van vreugde voor jonge mannen?
Zo'n tikje ouder, in de 50 maar nog sexy. En vooral: gescheiden, avontuurlijk en op zoek naar iets fris. Seksueel vrijgevochten want mei '68 (mee)gemaakt. Rijk.
Biedt de aanzwellende massa babyboomer-vrouwen een enorme poel van mogelijkheden voor de huidige generatie jonge mannen die wel eens iets willen proberen? Ik heb ze al zien lopen in weinig verhullende zomerjurkjes op de Oude Markt hier. Divas met stijl. Vriendinnen onder elkaar, zeer goed wetende dat er naar hen wordt gekeken en daar volop van genietend. |
Ben je nu niet ietsje seksistisch bezig?
|
Of gewoon wishful. :?
|
Citaat:
Lol. |
Ons lastig vallen met je fantasietjes?
Is dat gezellig ofzo :? :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
on topic:
er zijn idd een heleboel aantrekkelijke milfen. een onontgonnen markt. straks nog een vrouwenoverschot? |
Dat is er al, vanaf de leeftijd van rond de 40 (?) zijn de mannen in de meerderheid en menig sociologen knopen aan die demografische factoren maar al te graag theorieën vast over het gedrag van mannen respectievelijk vrouwen bij een overwicht van de ene of de andere sekse. Dat is wel boeiend. En soms lijkt het nog te kloppen ook.
|
Citaat:
Groentje-18, verdedig me... je weet dat ik niet zo ben :hondogen: |
Citaat:
Leuk, Jaz. Om te gillen. |
Citaat:
Bye Polly. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou nu héél kinderachtig kunnen doen en op dezelfde toon zeggen: "goh, wat een vermakelijke discussie toch :lol: " maar dat ga ik dus niet doen.
De aanwezigen hier weten wel over welke "topic" ik het heb. Toen was dat blijkbaar héél lollig voor sommigen. |
pfff... twee mannen zitten te fantaseren over rijpere vrouwkes en als er een antwoord zitten ze gelijk in mekaars haar?
Ik ben zo eens uitgeweest met vier mannen (de vrouwen waren buiten mij niet komen opdagen) en die waren elkaar een hele avond aan het opgeilen met verhalen over hun harem die ze zouden willen.... ze waren alle vier single! Toen ik zei dat ze misschien al met ééntje konden beginnen stonden ze ineens met hun mond vol tanden! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be