![]() |
Hoeveel bedraagt de prijs van een vat ruwe olie op 01-01-2009?
Wel wel wel, ... wat is jouw gokje?
En, wat is jouw suggestie voor de prijs voor degene die er het korste bij is? En, ... wat zou een goede deadline zijn? want anders gaan we allemaal gokken op 31-12-2008 hé... Deze deadline moet vastliggen voor de 50ste post, beslis ik snel ff. Oh ja, we drukken ons uit in dollar. Nog vragen? |
178,33 dollar op 01/01/2009
132,12 dollar op 31/12/2008 |
Ik ga voor 202 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en geef uw voorstel voor een deadline mee!!
plus:: wat is de prijs voor de winnaar??? toch keidemocratisch he, niet? |
Ik 'druft' voor 31/12, anders moeten we te lang wachten.
|
Vandaag staat hij bijna aan 160.
Tegen de start van 2009 denk ik dat we wel tegen de 180 zullen zitten. Tenzij de economie wereldwijd crasht. |
Citaat:
|
|
Mijn schatting, 153
|
189 dollar.
Ik zie geen reden dat 'ie daalt. |
220! 8-)
|
Citaat:
|
115 $ op 1/1/2009
|
Nog ene die nogal druft...
|
Citaat:
|
Op het moment ben ik mijn posities in grondstoffen aan het afbouwen. Laatst heb ik met iemand van Shell gesproken. En die kon zeer overtuigend vertellen dat er nog genoeg olie in de grond zit. De huidige tekorten worden veroorzaakt door het gebrek aan investeringen in de jaren 90, niet door het gebrek aan olie.
Onlangs nog is voor de kust van Brazilie een van de grootste olievelden ter wereld gevonden. Door de geintensiveerde zoektocht naar olie zullen er waarschijnlijk nog meer vondsten volgen in de nabije toekomst. Om nog maar te zwijgen over het feit dat de olie op de Noordpool toegankelijk wordt door het smeltende ijs aldaar. Dus op de korte termijn zal de prijs van olie mischien nog wat stijgen. Maar op de middellange termijn voorzien ik een daling. Pas als de olie echt op gaat raken gaan we door de 200 dollar. Maar dat gaan wij niet meer meemaken. Maar goed, ik heb geen glazen bol, dus mischien heb ik het mis. Dit is echter wel waar ik mijn beleggingsbeleid op afstem. |
$140
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be