Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Forumsessie: met wie? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=105775)

Maarten Malaise 14 mei 2008 08:24

Forumsessie: met wie?

De tijd lijkt me rijp voor een nieuwe (serie) forumsessie(s). Hebben jullie voorkeuren? Wie zal ik uitnodigen? En vooral: waarom?

Maarten

Kim 14 mei 2008 08:27

Ik vind dat je mij eens moet uitnodigen.

Echt, mijn persoonlijkheid heeft nood aan een beetje "spotlighttijd".

:p ;)

Soit, even serieus...

Forumsessies met wie? Politici, culturele sector, politieke wereld (meer gericht naar drukkingsgroepen en andere bewegingen) o.i.d.?

forumspook 14 mei 2008 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise (Bericht 3421861)
De tijd lijkt me rijp voor een nieuwe (serie) forumsessie(s). Hebben jullie voorkeuren? Wie zal ik uitnodigen? En vooral: waarom?

Maarten

De voorzitter van Blood & Honour, omdat daar veel over gesproken word tegenwoordig. En Abou Jahjah, om dezelfde redenen. Een debat tussen deze twee heren zou wellicht ook interressant zijn, terwijl de forummers hen vragen kunnen stellen.

Kim 14 mei 2008 08:33

Persoonlijk zou ik graag eens andere mensen zien dan onze politici. Ik denk hierbij aan bepaalde academici of mensen uit de culturele wereld (een mix van politiek en andere zaken).

Kwestie van ook eens andere onderwerpen te kunnen aansnijden...

Kim 14 mei 2008 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3421864)
De voorzitter van Blood & Honour, omdat daar veel over gesproken word tegenwoordig. En Abou Jahjah, om dezelfde redenen. Een debat tussen deze twee heren zou wellicht ook interressant zijn, terwijl de forummers hen vragen kunnen stellen.

Kijk, dat zou hier dus VUURWERK geven he! :-P

forumspook 14 mei 2008 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3421867)
Kijk, dat zou hier dus VUURWERK geven he! :-P

Ik hou wel van een beetje leven in de brouwerij:-)

Brandaan 14 mei 2008 09:00

Gerd Leers om één persoon bij naam te noemen. Andere Nederlandse/Duitse/Franse politici vanuit de grensgebieden zijn natuurlijk ook te doen.

Verder lijkt het mij ideaal om wat Franstalige en Duitstalige politici uit te nodigen, dat kan zeer interessant worden. Vooral de visie van de duitstaligen op de Waals-Vlaamse "twisten" kan mooie discussies opleveren.

Brandaan 14 mei 2008 09:02

Of de arabist Hans Jansen, zijn harde stellingnames in het islamdebat bieden ook mogelijkheden.

lombas 14 mei 2008 09:13

Minder vertegenwoordigde of kleinere partijtjes:

LSP, PVDA, VSB, ...

Jazeker 14 mei 2008 09:40

Als het weer een politicus moet zijn, dan lijkt Bruno Valkeniers alvast een hotshot die hier nog niet gepasseerd is.

Herr Oberst 14 mei 2008 10:07

Debatteren met politici van de overkant van de taalgrens lijkt me ook wel de moeite.

vlijmscherp 14 mei 2008 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 3422047)
Debatteren met politici van de overkant van de taalgrens lijkt me ook wel de moeite.

hm, das interessant, met Milquet of Reynders discussiëren, waarom niet? Reynders kent zeker genoeg Nederlands.

the outlaw torn 14 mei 2008 10:27

bruno valkeniers, inge vervotte, geert bourgeois, filip dewinter, melchior wathelet, joelle milquet, didier reynders, yves leterme, kris peeters, kathleen van brempt, frank vandenbroucke, gerolf annemans, bert de brabandere, ....

het zijn er maar enkelen

the outlaw torn 14 mei 2008 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3421981)
Als het weer een politicus moet zijn, dan lijkt Bruno Valkeniers alvast een hotshot die hier nog niet gepasseerd is.

idd, zo is dat. valkeniers rules ( zolang hij zwijgt over de apartheid tenminste :-P )

the outlaw torn 14 mei 2008 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3421864)

dyab abou jahjah zou idd misschien ook wel interessant zijn.

the_dude 14 mei 2008 10:47

Prins Filip :)

Crochettie 14 mei 2008 10:58

Citaat:

Neem die 3 burgemeesters die niet benoemd zijn geworden door Ceulen

Of

Wilders

Online 14 mei 2008 11:05

Met Olivier Mangain

HAMC 14 mei 2008 11:30

Een van ACV topmensen.

lomeanor 14 mei 2008 11:43

Citaat:

Interessant misschien wel, maar die zijn volgens mij niet te strikken. Ze kunnen hier immers geen stemmen rapen.;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be