![]() |
Forumsessie: met wie?
De tijd lijkt me rijp voor een nieuwe (serie) forumsessie(s). Hebben jullie voorkeuren? Wie zal ik uitnodigen? En vooral: waarom?
Maarten |
Ik vind dat je mij eens moet uitnodigen.
Echt, mijn persoonlijkheid heeft nood aan een beetje "spotlighttijd". :p ;) Soit, even serieus... Forumsessies met wie? Politici, culturele sector, politieke wereld (meer gericht naar drukkingsgroepen en andere bewegingen) o.i.d.? |
Citaat:
|
Persoonlijk zou ik graag eens andere mensen zien dan onze politici. Ik denk hierbij aan bepaalde academici of mensen uit de culturele wereld (een mix van politiek en andere zaken).
Kwestie van ook eens andere onderwerpen te kunnen aansnijden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gerd Leers om één persoon bij naam te noemen. Andere Nederlandse/Duitse/Franse politici vanuit de grensgebieden zijn natuurlijk ook te doen.
Verder lijkt het mij ideaal om wat Franstalige en Duitstalige politici uit te nodigen, dat kan zeer interessant worden. Vooral de visie van de duitstaligen op de Waals-Vlaamse "twisten" kan mooie discussies opleveren. |
Of de arabist Hans Jansen, zijn harde stellingnames in het islamdebat bieden ook mogelijkheden.
|
Minder vertegenwoordigde of kleinere partijtjes:
LSP, PVDA, VSB, ... |
Als het weer een politicus moet zijn, dan lijkt Bruno Valkeniers alvast een hotshot die hier nog niet gepasseerd is.
|
Debatteren met politici van de overkant van de taalgrens lijkt me ook wel de moeite.
|
Citaat:
|
bruno valkeniers, inge vervotte, geert bourgeois, filip dewinter, melchior wathelet, joelle milquet, didier reynders, yves leterme, kris peeters, kathleen van brempt, frank vandenbroucke, gerolf annemans, bert de brabandere, ....
het zijn er maar enkelen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Prins Filip :)
|
Citaat:
Of Wilders |
Met Olivier Mangain
|
Een van ACV topmensen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be