![]() |
Waarom mag de Dalai Lama geen kindjes maken?
Omdat hij zich uitsluitend en éénmalig moet voortplanten door reïncarnatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat kan meteen het overbevolkingsprobleem oplossen. |
Om te kunnen reïncarneren als dalai, moet je wel eerst je hele leven warm water drinken. Ik deed dat maar mijn halve leven, dus moet ik wel kindjes maken.
|
Citaat:
Aangezien uit evolutie steeds beter aangepaste wezens voortkomen, en ik de laatste in mijn lijn ben, ben ik de best aangepaste van mijn lijn. Het superieure product. GEWONNEN! Ik ben de beste lol. In your face mom and dad. Loosers :) Het is maar om te lachen hoor. |
Citaat:
|
Toekomstvoorspelling? Is de volgende eigenlijk al wel bekend voordat de vorige dood gaat? De volgende krijgt het in ieder geval niet makkelijk, hij wordt gelijk opgepakt en mag pas weg als hij zegt niet de dalai lama te zijn, want inderdaad, speciaal voor dit doel is reincarneren in China verboden. Men denkt nu aan een Dalai Lama uit kringen van gevluchte Tibetanen in India.
|
Citaat:
vandaar dat ik de hele reincarnatietheorie zo vreemd vind, of kan men vandaag de dag al reincarneren in het boedhisme zonder te sterven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor zover ik het begrijp, kunt ge pas reïncarneren nadat ge doodgegaan bent. Ik maak dus geen kans meer, tenzij (!) de huidige DL een liegerd is. Ik zou eens moeten nagaan welke belangrijke mensen zoal gestorven zijn op mijn geboortedatum. En dan als antwoord op de vraag: is het zo dat de DL geen kindjes mag maken? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben ook de beste en de mooiste. Ik was alleen thuis... |
Citaat:
Evolutie werkt niet gericht. Aanpassingen zijn AD RANDOM en in jouw geval zijn er wel wat steekjes extra gevallen. :-P:lol::-P |
Citaat:
Een beetje geduld.. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be