![]() |
Dit vind ik heel vreemd voor een 'serieuze' partij
http://www.stadsomroep.com/detail.asp?NUM=24609
Blijkbaar wil de Bab van mister personality Ruben de Dauphin de Vlaamse leeuwenvlag verbieden, of toch het uiterlijk vertoon hiervan. Dit gaat niet alleen regelrecht in tegen de vrije meningsuiting en nog een rist andere grondwetsartikelen, het is ook volstrekt onzinnig en helpt slechts de tegenstanders van België. BEBBABUnie'ers, wat hebben jullie hier op te zeggen? Hoe komen jullie er in godsnaam bij om zoiets te doen? :evil: |
Amaai, een petitie die wat, minder dan 10 man heeft getekend (zijn er zelfs niet meer BUB'ers?)? Ik zou me zelfs schamen om die petitie te tonen moest hij van mij zijn. Ik snap niet waarom ze de vlag zouden willen verbieden (tenzij hij mischien echt gigantisch is en het zicht op bepaalde mooie gebouwen hindert wat me zeer sterk zou verbazen). Ik zou dit gewoon classeren en beschouwen als een schreeuw om aandacht.
|
Ik zou nu toch overwegen om achter die leeuw een serieuze pak aluminiumfolie te steken zodat die vlag nog méér blinkt.
Wa ne zever! |
Citaat:
|
Ik hou niet van zinnen die beginnen met echter.
|
Wel grappig.
Waarom mag in Vlaanderen geen Vlaamse Vlag meer worden gehangen? Omdat toeristen dat plaatsje nogal veel fotograferen? Zet dan een fotografeerverbod hé. |
Citaat:
|
Er bestaat inderdaad ookj nog een "leeuwenvlag" die in zwang was tijdens het 1000jarig rijk
zo'n beetje met hoeken en kanten (& vanzelfsprekend zonder keel tong en klauwen). De vlaggen van nazi-emblemen zijn alvast in de Bondsrepubliek verboden .. ik zou aan een vlaggenverbod voor bepaalde vlaggetjes dus in principe niet te zwaar tillen.. maar er moeten wel duidelijke bezwaren zijn... Een vlag verbieden "symbool van gansch de vlaamsche beweging, lijkt nergens op.. alhoewel de verschillen tussen de vlag van Vlaanderen en de nazivlag in sommige gevallen nogal subtiel zijn. |
Citaat:
De BUB was al niet relevant, waarom zou een halve BUB wél relevant zijn? |
Citaat:
|
Ronduit belachelijke petitie.
Trouwens, je zou eens moeten weten hoeveel Turkse vlaggen in mijn dierbare gemeente uithangen. Enkele met de afbeelding van één of andere patriot op. Als je dan toch belachelijk wil doen, maak daar dan eerst maar werk van. |
Even zeggen dat de Belgische Unie (B.U.B.) hier niets mee te maken heeft en zich hier volledig van distantieert. We leven in een vrij land en dat geldt ook voor Vlaams-nationalisten, hoe verderfelijk hun ideeën ook mogen zijn.
|
Haha. Opzet gelukt van die madam. :thumbsup:
|
Citaat:
![]() Heel subtiel, moet ik zeggen. Je moet al goed kijken voor je het doorhebt. :| |
Die met dat geel was toch de Vlaamse Leeuw hè? Of vergis ik mij nu? Ze lijken toch zo verschrikkelijk hard op elkaar! :?
|
Ik denk dat Ruben eender deze vlag bedoelt, maar dan nog... :?
![]() |
En WAAROM post ik hier in godsnaam ook????
*slaat zichzelf even voor het hoofd en steekt alle schuld op de rum* |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dit zal Ruben leren van een petitie op te starten. :lol::lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be