![]() |
Raad van Europa steunt Franstaligen
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat vind ik ook. Ik hoop dat ze nu geen knuppel in het hoenderhok hebben gegooid, want dit is wel afgang voor de Vlamingen. Als dan de Grote Staatshervorming en BHV ook nog eens op een sisser uitdraaien in de zomer, is het gezichtsverlies compleet en dat nog geen jaar voor de verkiezingen. Dan zouden sommige politici wel eens kunnen radicaliseren in de hoop een beschaafd aantal stemmen te behouden en dat lijkt me een gevaarlijk scenario.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had niets anders verwacht van een Fransoos... Marino Keulen moet het been stijf houden; de 3 burgemeesters hebben de wet niet gevolgd en zijn als dusdanig inciviek.
|
Citaat:
Waar bemoeit Europa zich eigenlijk mee.:roll: Iedere lidstaat heeft toch een eigen grondwet. Er zijn wel andere landen in Europa, waar de wet aan de laars wordt gelapt. Laat Frankrijk zich eens met Italie en Roemenie bemoeien. |
Bovendien beschikken niet alle mensen van de Raad van Europa over voldoende kennis.
Citaat:
Huub Broers over Lilly Nabholz; de Zwitserse dame die een paar jaar geleden namens de Raad van Europa een bezoek bracht aan de Vlaamse rand en de Voerstreek. |
Nu is het aan onze bewindsvoerders om duidelijk te maken wat Vlaanderen van die zogenaamde Raad van 'Europa' denkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gedeeltelijk ben ik het wel eens met de kritiek van Europa :
Citaat:
mvg. Sint Ignacius |
Citaat:
|
Dr zit wel wat in natuurlijk. Dat is nou net het gevaar met dat Verenigd Europa wat we nastreven, beetje bij beetje wordt er soevereiniteit afgesnoept van de deelstaten. We hebben straks geen ene mallemoer meer te vertellen binnen onze eigen landen. België is de blauwdruk van het Europa van morgen. Dit soort problemen zal straks op meer plaatsen ontstaan. Leuk als ik straks midden in Nederland met een Turks-sprekende burgemeester zit. Lijkt me vooral gezellig om naar zijn toespraken te luisteren ;)
|
Citaat:
|
Dit is absurd...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zou die Serviër in Servië over Kosovo te vertellen hebben? ;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be