![]() |
Voorspel eens iets ...
In verband met de brand gisteren in Delft las ik in een ernstig bedoelde thread het volgende:
Citaat:
Spijtig dat we deze voorspelling pas n�* de gebeurtenis te lezen krijgen. :-( Maar niet getreurd! Post in deze thread uw voorspellingen, en overtuig het geacht forumpubliek ervan dat u een echte kenner bent! |
Mijn voorspelling: morgen zal er op de kraamafdeling van het het UZ in Leuven een kindje geboren worden.
|
Citaat:
Morgen is het 15/5! 5+5-1=9 Een zwangeschap duurt 9 maanden!!! Dat kan geen toeval zijn! Geert C is een kenner! |
:rofl:
|
911 maanden na 9/11 zal de wereld tot zijn eind komen.
(om 09.11 u AM) |
straks gaat het regenen. :-)
|
Citaat:
|
BHV zal ook deze week niet gesplitst worden ! :p
|
dit stuk cake dat ik nu vast heb zal binnen een paar minuten volledig opgegeten zijn door niemand minder als mijzelf.
|
Voorspel, voorspel. Wat is er mis met het naspel?
|
Vanavond gaat Dronkoers zat zijn. Vandaag is het 14/5.
14+5 is 21 pinten! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben ik de enige, of voelen jullie jullie DNA ook veranderen?
|
Mijn DNA niet, neen.
Maar sinds ik geleerd heb dat je op het DNA van een foetus kon inpraten ben ik alle posts van een bepaald forumlid luidop aan het voorlezen! Wow, d�*t zal een slim bazeke zijn! :cheer: |
Morgen ga ik koppijn hebben:
15/05... 20 pinten!! dan moet ik er nog een paar drinken dan :-P |
Citaat:
|
Oké, ik zal mijne kristallen bol ook eens pakken en oppoetsen.
Ik voorspel dat er binnen enkele weken een toppoliticus in dit land serieus op zijn bek zal gaan. Vraag me alleen niet of het letterlijk of figuurlijk is. |
Wat zwangerschappen betreft : België promoot actief de pil, want 21/7 is de nationale feestdag : 21 dagen de pil, 7 dagen niet
(uitvinding van Mark Peeters;-)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be