![]() |
Citaat:
|
In het Kinsey onderzoek ("Sexual Behavior in the Human Male (1948)") dat in de jaren 40 in de US werd uitgevoerd vertelde zo'n 17% van de plattelandsmannen weleens sex gehad te hebben gehad met een dier.
Een ander onderzoek bij studenten kwam bij 10%. Nog een ander kwam op 3%. Wat nog altijd veel is vind ik. The world isn't really what it seems. Denk daar maar eens over na als uwen hond weeral gaan lopen is :-). |
Nuchter bekeken vind ik dit een goed alternatief voor mannen die anders misschien potentiële vrouwenverkrachters zouden worden.
|
Citaat:
|
Laatst zat er een mug op mijn....... en die mug stak.......neen ik stop hier. Dit gaat te echt te ver.
en lastig as da begint te jeuken jongens toch |
Wat een ezel......
|
|
Citaat:
|
stemde dien ezel wel in met die seks ?
was dien ezel wel meerderjarig ? Stootte dien ezel twee keer ? Wat moet zo'nen ezel wel denken als ge zo iets doet ? allemaal onbeantwoorde en toch wel belengrijke vragen. |
Chance dat em het niet met nen Afghaanse windhond deed, want anders had hij nu nen opgeblazen zak.
|
Citaat:
|
Misschien was het juist de ezel die klacht had ingediend tegen het militair machtsmisbruik.
|
of wegens niet betalen achteraf?
|
Citaat:
|
Zou generaal Kevin nu al in Afghanistan dienen?
|
Allemaal vuile racisten zijn jullie, wie zegt dat die man niet verkracht wer DOOR dien ezel. :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe zeggen ze dat ook weer ...
Soort zoekt soort! Maar vergissingen zijn niet uitgesloten. |
Die arme kerel zal gedacht hebben dat een ezel er meer sexy uitziet als een vuilniszak.
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be