![]() |
Strippoker
We hebben er lang op moeten wachten, maar eindelijk is hij er dan: de enige echte strippokertopic!
Voor u een extra paar sokken aantrekt of uw ondergoed ververst: we gaan in deze topic niet tot de praktijk over. U mag wél de enquêtevraag invullen en eventuele diepere ervaringen met dit wonderlijke spel in deze topic aan ons mededelen. Hebt u verloren? Draaide het uit op een orgie? Was Prins Filip aanwezig? Maar ook: hebt u zich ooit aan soortgelijke spelen bezondigd/verlustigd? Welke waren dat dan? Met onverholen nieuwsgierigheid, Den Duisteren Duikboot |
Citaat:
|
Ooit eens op kamp gedaan en ik zou het zeker terug doen, gezien de jongens aan het verliezen waren. Enkel jammer dat de begeleiding juist binnenkwam, toen de eerste onderbroek moest sneuvelen.
|
Vroeger eens met mijn toenmalige vriendin, ze wou dat ik haar leerde pokeren en dan kun je toch moeilijk met kleingeld gaan spelen? 't Spelletje heeft misschien al bij al tien minuutjes geduurd. :-D
|
Citaat:
|
:-D Haar kleren waren na tien minuten officieel mijn eigendom. ;-)
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cry: |
Citaat:
|
jawadde... big momma
|
jezus christus... sleep dat eens hele dagen voor je uit!
Montignac snel. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Royal flush :p
|
Citaat:
Over TETTEN gesproken...8O Tzijn gezonde wijven, die één en al vruchtbaarheid uitstralen. Als ik zulke wijven zie denk ik enkel maar aan seks-kinderen baren-zogen-seks-kinderen baren-zogen............ |
Nog nooit
wel naakt gezwommen me vrienden enzo |
Strippoker? Meerdere keren.
De uitslagen hou ik liever voor mezelf ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be