![]() |
de film-quiz draad
Het idee kwam in een andere draad! Bedoeling van deze quiz is iemand zegt een zin uit een film en de andere moeten raden uit welke film. heb jij de juiste mag je net als in de gewone forumquiz zelf een vraag stellen...
Voorbeeld: largo_w: uit welke film komt deze zin "I like to get kissed before I get fucked" largo_w's alter ego: Ik denk uit blood diamond largo_w: CORRECT! enz. voila dus ik begin met een zeeeeeeeeer gemakkelijke: "How do they call a big mac in Europe...?" ps: bestaat er al zo een draad? |
Citaat:
Volgende; "ET phone home" |
Citaat:
da's een moeilijke "ET" misschien ;-)??? |
Makkelijk beginnen eh?
|
Citaat:
"c'est un bordeaux... Un grand bordeaux. Un peu de pourriture noble en suspension" 8-) |
tip kan je deels gaan zoeken in de andere draad...
edit: namelijk "biiiig moustache" :-D Youtube link geven & verder spelen! |
Citaat:
Nieuwe; "Attack speed" -"Attack speed!!" ... "Ramming speed" -"Ramming speed!!" |
Ben Hur, zeker?
Ben op dit uur te lui om te gaan goegelen.... |
Citaat:
|
gezien jaani duidelijk niet wil zal ik het volgende citaat geven;
"you and I have unfinished business" "-baby you aint kidding..." (...) "-huh..." |
Kill Bill: Vol. 2 :cheer:
|
Citaat:
inderdaad de kill bill scene van kill bill ;-) |
"God, would you stop being such a GUY?"
"Okay, I'll be the GIRL!!" |
Citaat:
|
Dan maar deze:
- Mijn complimenten. Die papieren zijn uitstekend vervalst. - Ze zijn echt. - Pietje precies! |
Niemand weett zo van die oude films das moeilijker hé want da's van voor de tijd van de meesten van ons...:-P
|
Citaat:
Tipje van de sluier: Jeroen Krabbé, Rutger Hauer en een zoals gewoonlijk onuitstaanbare Rijk de Gooyer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Even ervanuitgaande dat'ie goed is: Buurman, wat doet u nu?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be