Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   B.u.b. Volop In De Media ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=10590)

Hans1 16 maart 2004 12:54

Bij deze wens ik zowel de media te bedanken die de laatste dagen over de B.U.B. en zijn voorstel aan Prins Laurent berichten alsook de B.U.B.'ers die eraan mee helpen de standpunten van onze partij bekend te maken. Samen zullen we er in slagen de Belgische stem te laten horen bij de volgende verkiezingen !

Leve België !
Leve Europa !

zarathustra 16 maart 2004 13:02

ja, ik heb het gehoord in de nieuwe wereld

Tegendradigaard 16 maart 2004 13:06

Ze hebben net op CNN alle normale programma's afgebroken om dit wereldschokende nieuws door te geven.

Compleet met logo, reclamefilmpjes en alles der op en der aan.

Hedenavond in primte time zouden ze zelfs Hans1 uitnodigen voor een interview live op TV.

Belgie is nu wel definitief gered.

Distel 16 maart 2004 13:07

Geen excuses meer dus voor het lage stemmenaantal van binnen enkele maanden... 8)

Guderian 16 maart 2004 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Geen excuses meer dus voor het lage stemmenaantal van binnen enkele maanden... 8)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Pelgrim 16 maart 2004 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel

maar Distel toch. Het Belgische Volk zal reuzeblij zijn als er een partij is die eindelijk voor het vaderland op komt! De BUB gaat een monsterscore halen waar het Vlaams Blok jaloers op gaat zijn!

De Garde 16 maart 2004 14:12

met de volgende leadtekst:

Hans de bouwer, kunnen wij het maken?
Hans de bouwer, nou en of !

Loreke 16 maart 2004 16:39

YES YES YES !!!!!!!!!!

Proficiat aan alle militanten en sympathisanten van de BUB.
Het kan niet meer stuk. Proficiat, jullie hebben het verdiend!

De e-mails komen met honderden binnen. De telefoon staat roodgloeiend

Alle gemeentehuizen hebben de deuren opengezet. De bevolking kan er massaal zijn steun betuigen aan deze nieuwe formatie die samen met hen zal strijden voor vorst en vaderland!

De normale Radio en TV-programmatie wordt vanavond stopgezet. In de plaats volgt er een toespraak van Hans I, de bijzonder populaire partijleider. Hij zal er de bevolking oproepen rustig te blijven tot 13 juni. De dag van de bevrijding.....

Voorwaar, een mooie dag voor België!

UNIE 16 maart 2004 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Garde
met de volgende leadtekst:

Hans de bouwer, kunnen wij het maken?
Hans de bouwer, nou en of !

Hela :evil:

groeten,

BOB.

Volksstormer 16 maart 2004 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Leve België !
Leve Europa !

Is dat geen klein beetje tegenstrijdig?

Waardoor denk je dat de natiestaat wérkelijk ontmanteld wordt: door de EU of door de regio's? :lol: :roll:

FunckyBoy 16 maart 2004 18:33

Ik zal open kaart spelen, maar eigenlijk vind ik dat gedoe van die prins een beetje, ... Wie laat er de meest onozele onbekwame prins nu een lijst trekken, ik wil ni weten wat er gebeurt al BuB echt een monsterscore haalt waar vb jaloers op zal zijn. De laurant parlementslid, of zelfs minister :d

Even zeggen. Ik ben fier dat we een prins Laurent hebben (dat meen ik) eindelijk gedaan met die stijve harken, er mag wel leven in een prins zitten. Maar zo iemand moet daarom geen lijst trekken met de verkiezingen he.

(mag een prins eigenlijk aan politiek doen?)

Wel een leuke manier om toch in de media te komen :)

Belgische en vooral Europese groeten, Funcky

Volksstormer 16 maart 2004 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FunckyBoy

Nog zo'n nar die Europa voor zijn kar spant... :roll:

(Valse) Europeeërs die Europa met "eengemaakte, economische ruimte" of "vrijhandelszone" verwarren, gelieve gewoon te zwijgen hierover.

Handen af van ONS Avondland! 8)

giserke 16 maart 2004 19:23

als N-VA morgen een artikel schrijft dat ze koen wouters op de lijst wil zal dat ook in alle kranten staan.

Xnorf 16 maart 2004 19:29

En dan kwamen ze tot de nuchtere conclusie dat dit slechts een reclamestunt is en een lid van het koningshuis nooit lid kan uitmaken van een politieke partij :roll: dan vervallen ze tot niveau paars :lol: (maw : voorstellen doen waarvan men zeker is dat het toch niet gebeurd, maar het klinkt zo mooi in het nieuws)

UNIE 16 maart 2004 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
Citaat:

Nog zo'n nar die Europa voor zijn kar spant... :roll:

(Valse) Europeeërs die Europa met "eengemaakte, economische ruimte" of "vrijhandelszone" verwarren, gelieve gewoon te zwijgen hierover.

Handen af van ONS Avondland! 8)

Waarom is het JULLIE Avondland, en niet dat van ONS?

Bruno* 16 maart 2004 20:09

Citaat:

Ik zal open kaart spelen, maar eigenlijk vind ik dat gedoe van die prins een beetje, ... Wie laat er de meest onozele onbekwame prins nu een lijst trekken, ik wil ni weten wat er gebeurt al BuB echt een monsterscore haalt waar vb jaloers op zal zijn. De laurant parlementslid, of zelfs minister :d
ZKH is politiek bekwamer dan een zekere Roland D.

UNIE 16 maart 2004 20:09

Citaat:

Even zeggen. Ik ben fier dat we een prins Laurent hebben (dat meen ik) eindelijk gedaan met die stijve harken, er mag wel leven in een prins zitten. Maar zo iemand moet daarom geen lijst trekken met de verkiezingen he.

Wij bieden hem het erelidmaatschap aan. En Laurent is niet onbekwaam, hoe kunt gij dat nu weten :roll:

giserke 17 maart 2004 01:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:

Wij bieden hem het erelidmaatschap aan. En Laurent is niet onbekwaam, hoe kunt gij dat nu weten :roll:

hoe dat wij dat weten?
hij moet maar 1 letter zeggen en we weten hoe laat het is.

mischien is het roze :wink:

Pelgrim 17 maart 2004 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke
als N-VA morgen een artikel schrijft dat ze koen wouters op de lijst wil zal dat ook in alle kranten staan.

ik zou zeggen: neem de proef op de som.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be