![]() |
Een vuilbakje meer of minder?
Waarom zou men in Antwerpen niet sluikstorten,er zijn bijna geen vuilbakken op straat,eigen schuld dikke bult
Maar mensen zo is het toch hé ...... |
Maria Vogels heeft dat inbderdaad goed gedaan. :D
|
Citaat:
|
Ik begrijp niet goed wat "vuilbakken op straat" te maken hebben met sluikstorten. :?
Vind je dat er op straat vuilbakken moeten komen voor huishoudelijk afval? Voor grofvuil? :? |
Citaat:
|
Citaat:
Mij anders wel, hoor. Misschien buurtafhankelijk ... |
Citaat:
Want ik vind dat beter dan de reinigingsdienst het zelf in zo'n containers te laten kapen nadat ze het hebben opgeruimd. |
Citaat:
In een grijs verleden hadden we nog spuugbakken. Als ik onze trottoirs bekijk zou men die misschien ook weer kunnen invoeren. |
Citaat:
|
Maar de veel te dure zakken in Arm Antwerpen zijn hier ook een oorzaker !!!!!
|
Citaat:
t' is alvast goedkoper dan de mannen van de vuilkar dag en nacht te laten werken. |
Citaat:
Waarbij ik me niet uitspreek over wie in die buurten woont want dan staan ze weer racist te roepen. |
Tja als je zo een groot probleem kunt oplossen met een simpel zakje, dan moet dat maar gedaan worden vind ik.
Productieprijs voor een plastiek huisvuil zak ligt ergens rond de 1 centiem. (in de winkel is dat x 1000 of zo) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij doen ze dat daar expres, om de blanke weg te jagen en dan rap hun huis te kunnen kopen.
En een paar arme mensen die meedoen ja. Omdat het toch al vol ligt. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=shhERq5abHI |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be