![]() |
Fraude bij VTM?
Zopas ontdekt: wanneer je via de betaallijn 0905 53 002 je stem uitbrengt voor het VTM-programma 'Mijn restaurant' wordt je zomaar even het DUBBELE bedrag aangerekend voor je uitgebrachte stem!
Op televisie staat aangekondigd dat elke stem per sms 0,75 euro kost en per betaallijn zou ze 0,5 euro/stem kosten. Na het uitbrengen van de stem (door een familielid) blijkt echter dat niet 0,5euro maar wel 1 euro per stem werd aangerekend (had voordien restant belwaarde opgevraagd en vergeleken met belwaarde nadien). Als, zoals ik vermoed, er ettelijke (tien?)duizenden stemmen uitgebracht worden, kunnen we hier dus wel spreken over een oplichtingszaak (of zelfs diefstal?) van duizenden euro's! KASSA KASSA!!! Na telefonische contactname met de klantendienst van Proximus maken die er zich simpelweg vanaf met de melding 'dat zij daar niets aan kunnen doen; je moet bij VTM zijn omdat die dat bedrag zelf innen', wat natuurlijk je reinste flauwekul is. Nog iemand ondervinding hiermee? Graag jullie reacties en vooral véél ruchtbaarheid, want hoeveel mensen zijn op die manier al opgelicht en hoe lang gaat dit zo verder duren? |
'0,5 euro + ev. gsm kosten' staat daar altijd, dacht ik.
Mss is dat de reden, als je met je gsm gebeld hebt tenminste. |
Inderdaad. Dat is bij die belspelletjes ook zo, ev. gsm kosten wordt altijd vermeld.
|
we hebben hier nu eenmaal met een commerciële zender te doen hé.
|
Citaat:
|
Hopelijk wint Leuven. Jelle was ex drugsverslaafd. De kandidaten moeten stemmen ronselen om te kunnen verder blijven werken en uitbetaald te worden. De kandidaten roepen mensen op om te sms'en voor hun eigen goed... maar vooral dat van VTM natuurlijk ;)
Al mogen we niet vergeten dat VTM wel dure cadeau's uitdeelt. Hoe meer kijkcijfers, des te meer de reclameblokken opbrengen. |
die belspelletjes zijn vooral kassakassa voor belgacom en de firma die het organiseert
|
Citaat:
|
Citaat:
|
te langen leste bestaan al die programma's zoals "de monumentenstrijd", "de grootste Belg" en meer van die rommel ook enkel en alleen maar omdat ze geld opbrengen via die SMS-oplichterij.
|
Welke dommekloten laten zich eigenlijk nog altijd vangen aan die geldklopperij?
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan loterijen heb ik nooit één cent gespendeerd en aan de lichtbak vergaap ik geen 10 uur per jaar. Het enige échte probleem zijn dus de dommekloten zelf. |
Citaat:
|
Citaat:
en geen linkse partijen |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
Mij zul je nooit aan iets dergelijks weten meedoen. (ik hoorde sommige referendavoorstanders al dromen van een maatschappij waar regelmatig alles per referendum en per sms gestemd wordt: dat zou een cijnskiesstelsel worden op die manier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be