![]() |
Onzedelijke klederdracht
In Almere hebben moslims zich beklaagd over bouwvakkers die aan het werk waren...in korte broek, en t-shirts zonder mouwen.
Na hun eigen vrouwen van kop tot teen ingepakt te hebben, willen deze heerschappen ook nog de autochtone bevolking opdragen welke kleren ze mogen dragen, en dewelke niet ! Vraagje aan onze progressieve, verdraagzame moslim-knuffelaars : is een korte broek , en een mouwloos t-shirt onzedige kleding ? Moet dit nu inderdaad verboden worden ? Moeten bouwvakkers verplicht, ongeacht wat voor weer het is, totaal ingepakt in overall aan het werk ? Om toch zeker geen onzedige ideeën te geven aan het moslim-vrouwvolk !!! Zijn dat dan zo een geile grieten, dat die al direct heet staan, als ze een man in korte broek zien ? Die hebben precies veel vertrouwen in hun vrouwvolk !!! Hoever gaat al die zever nu nog gedreven worden ? |
ter info
Citaat:
|
Als de moslims er toch zoveel om geven moeten ze de arbeiders maar betalen om zich minder onthullend te kleden. Mss willen ze er wel zoveel voor betalen dat de arbeiders kunnen thuisblijven op warme dagen. Iedereen blij, geen obscene kleding, arbeiders krijgen vrij op warme dagen en iedereen die schade leidt doordat er op warme dagen niet gewerkt wordt, wordt vergoed door de moslims.
Willen de moslims dit niet betalen, vinden ze het blijkbaar toch niet zo erg. |
Daar kan je toch alleen maar mee lachen, en smakelijk!
|
Citaat:
|
Tja; fitna!!!
Er mag geen 'aanleiding ' zijn; de klacht laat zien dat die mensen niets van deze samenleving begrijpen. |
geen zinnig bouwarbeider gaat dat serieus nemen hoor.
|
Ik zie al een stel Allahtonen een bouwwerf bestormen om die onzedige heidenen op die werf een lesje te leren. Dat zou pas een krantenkop zijn.
De Koran .Hoofdstuk 24 ANNOER Verzen 31 en 32. Citaat:
Citaat:
En anders, als mannen er last van hebben, en hun passies niet kunnen beheersen bij het aanblik van zwetende bouwvakkers in Tshirt en korte broek, mogen ze hun eigen eens van de dichtsbijzijnde hoge toren gaan werpen. En voor de vrouwen, tja, als die hun passies niet kunnen beheersen onder die omstandigheden, zullen de mannen die wel met de ogen neergeslagen rondschuifelen er wel een mouw aan passen of een kassei op planten. |
Die mogen zoveel klagen dat ze willen.... maar van mijn jock's blijven ze af!
|
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Van lotje getikt..:roll: |
Ze zullen wel een oplossing vinden om beide partijen tevreden te stellen. Trouwens, wat doet dit in dit subforum? dit is toch buitenlands nieuws?
|
Citaat:
|
Citaat:
Is mischien buitenlands nieuws, maar heeft ook met onze (westerse) maatschappij en samenleving te maken. Ik kan wel met redelijkheid zeggen dat de Nederlandse maatschappij veel gemeen heeft met de onze zeker ? Al zeker meer als met de Walekopse gemeenschap, en d�*t is dan wél binnenland... |
t-shirt en korte broek zijn toch nog deftig?
hier is het direct blote pens. zeker die mannen met wat getrained lichaam en tattoo's die willen showen hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
in een zwembad dragen die hun zonen toch ook altijd gewoon een zwemshort? waar dat die in godsnaam moeilijk over doen seg, gewoon negeren zou ik zeggen
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol::lol::lol::lol::lol:HIIIILAAAARRRRIIIISSSSCCC CHHHH:lol::lol::lol::lol::lol: Ge zijt er me eentje hoor, forumspook.:roll: En trouwens, die moslims hebben nog niet zo'n ongelijk: ik stoor me er ook aan om die veelal lelijke, vette ontblote bovenlijven te moeten aanzien.:? De maatschappij zou, uit betamelijkheid, weer wat een beetje preutser moeten worden.:? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be