![]() |
Kleine ergernissen - waaraan hebt ge u vandaag gestoord?
Zo van die krakende toestanden, of lispskes die te vroeg loskomen.
Het gaat hier om kleine, zelfs misschien burgerlijke ergernissen waar ge als sujet iets kunt aan doen, en die voortkomen uit de cultuur (bijvoorbeeld de buurman die zijn gras afdoet op het uur van den barbecue). Dus niet uit de natuur (uw eczema bijvoorbeeld). Waar hebt ge u vandaag zoal aan geërgerd? Ik heb mij geërgerd aan de aankoop van een nieuw sportpolshorloge van een behoorlijk merk, maar waarvan het plastieken lispske al op den dag van den aankoop zelf kapot is gegaan. Die fabrikanten doen het er echt om. Arbeiders aller landen, enzo. |
Aan niets. Maar echt niets.
|
ik erger me niet zo gauw aan kleinigheden.
heeft alles te maken met mijn positieve ingesteldheid en mijn optimistische natuur. |
Het stuur van de auto waarmee ik leer rijden spoort naar rechts en dat is redelijk vervelend...
|
Op m'n toetsenbord zit de N al geruime tijd los. Zo nu en dan heb ik daar geen last van, maar bij momenten springt hij eruit of wil hij niet mee.
|
mag ik ook zo'n happy pill?
|
Citaat:
|
Aan die BMW met een witte kentekenplaat met rode letters die mij zonodig moest inhalen op de A27.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb me aan niets geërgerd (een dom antwoord van iemand op politics.be misschien, maar ik had er maar niet op moeten op komen)
|
Definieer ironie : op gans politics.be is de draad waarin je de minst verzuurde reacties leest .... net degene waarin men uitdrukkelijk vraagt om uw ergernissen te uiten !! :wink:
|
ik heb me vandaag geërgerd aan de conditie van de vrouw in onze maatschappij.
|
Citaat:
Ik heb me trouwens vandaag nergens over geërgerd. Dat laat ik allemaal van m'n schouders glijden. Maar vorige week...allemachtig, ik ergerde me kapot aan m'n familie en m'n vrienden. Het zal wel in het weer hebben gezeten dat ze allemaal zo hinderlijk waren ;) |
Gadverdamme. Nu ga ik me aan 'discubabbleen' ergeren.
Ik discu nooit. Of ik heb gelijk, of de ander zwijgt. Verder is er geen optie. |
OK, Unie. Je hebt geluk. Ik heb dubbel gepost dus ik moet deze 2e goedmaken.
Stel je voor je bent een vrouw. Denk je dat dat gemakkelijk is??!! HUh!! :evil: Zo, nu jij weer. |
Citaat:
Er zijn daar bepaalde klinieken voor. Laat gewoon iets groeien. Ergernis opgelost. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik denk dat een mannelijke flikker worden niet bepaald een oplossing zou zijn voor deze deplorabele situatie, eerder nog het tegendeel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be