![]() |
Never visit cuntvillage Hilversum
It's a village full of peasants and blind sheep who are looking for a a good shepherd.
The mayor likes to ride on his pig to the lokal pub! Here's a nice picture of the historic centre of the village. ![]() Traffic in Hilversum: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Gisteren is op last van de burgemeester de enige benzinepomp gesloopt, het wordt een schapenstal. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Het was 500 jaar geleden al een schapenvolk! Uit wiki: Het hooggelegen Gooi is een van de oudst bewoonde streken van Nederland, waarvan de prehistorische grafheuvels en vondsten uit de Hilversumcultuur getuigenis afleggen. Water verzamelde zich op de lager gelegen plaatsen, en dat werden drinkplaatsen voor het vee. De dorpen Hilversum, Laren , Blaricum en Bussum zijn rond die drinkplaatsen ontstaan. Door de arme zandgronden was er voornamelijk schapenhouderij mogelijk. :-D FC-Hilversum in actie: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Of noem je het in Hillybilly de Zonnepleurlaan?
|
Citaat:
RIAGG - Gooi en Vechtstreek Hilversum Schapenkamp 110 ...RIAGG - Gooi en Vechtstreek Schapenkamp 110 1211 PA Hilversum Fax: 035-6243250. Zie restaurants op de google kaart in de buurt ... www.fbg.nl/45233 - 15k - In cache - Gelijkwaardige pagina's Aanrijding auto met stadsbus Schapenkamp | Hilversum e.o. (De Gooi ...Rond Half 8 zijn op het Achterom met de kruising van de Schapenkamp. ... Hoewel het prima staat aangegeven dat het verkeer op de Schapenkamp voorrang heeft ... http://www.echo.nl/ge-hi/buurt/lees/...s.schapenkamp/ - 45k - In cache - Gelijkwaardige pagina's |
Citaat:
Als ik "Buur Teen" lees, ben ik dan rijp voor psychiatrie? |
Citaat:
Er is dus nog hoop! ;-) |
Citaat:
RIAGG - Gooi en Vechtstreek Hilversum Schapenkamp 110 ...RIAGG - Gooi en Vechtstreek Schapenkamp 110 1211 PA Hilversum Fax: 035-6243250. :-D |
Is die tunnel onder Hilversum nu nog niet klaar?
|
Citaat:
En het viaduct bij de TROS is nu ook helemaal afgesloten, dus moet alles door de Beatrixtunnel. |
Wat een lelijke ouwe huizen, dat ze die maar rap platgooien?
|
Een typisch Noordnederlands stationsplein - is het station ten minste de moeite ?
Het doet me denken aan een programma dat ik ooit zag over een horde archtecten die hun meest gehate gebouw in Nedrland aan de kaak mochten stellen/voordragen voor sloop. Valt gansch Hilversum daaronder ? Klopt het dat de naam Hilversum etymologisch komt van de uitdrukking "Hille veur de sum" tijdens het dobbelen zou een oude Batavier met deze woorden zijn dochter "Hille" ingezet hebben bij het spel. |
e omgeving wel (bossen, heide en de Loosdrechtse Plassen).
Eventueel een bezoek aan het museum van Beeld en Geluid. Ik denk dat ik toch eens afkom ! |
Citaat:
Het lijkt soms echt of Hilversum gebombardeerd is. De naam zou verklaard kunnen worden aan Hilvertsheem, plek tussen de heuvels. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hilversum |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be