![]() |
The song to say goodbye
Welk lied mogen ze op uw begrafenis draaien ?? Enige wensen ? Suggesties ? bvb Dirty old man ? Of Lang zal hij leven? Of Viva bomma patatten met saucissen ? Roept u maar! :-P
|
Citaat:
maar deze kan er wel eens verandering in brengen :-P |
Hoezo? Voor u dacht ik eerder aan ... www.youtube.com/watch?v=_U8ebf3kCBk :wink:
|
Citaat:
"Belgian Asociality - Em Is Duud" zal ook nog iets zijn ;-) |
Hammerheart van Bathory natuurlijk.
|
Beach Boys:
http://www.youtube.com/watch?v=Cb9u0...eature=related en deze ook van de Beach Boys: (beetje raar filmpje voor zo'n meeserwerk) http://www.youtube.com/watch?v=24qFF...eature=related |
|
Pearl Jam - (I am still) Alive
Nirvana - Lake of Fire Doors - Break on through Dierx Bentley - What was I thinkin'? |
Mozarts requim will do ... helemaal
|
Deaf forever - Motorhead.
|
mijn wens aan de achterblijvers: forever young van bob dylan.
|
de internationale :-)
|
|
Citaat:
Morgenrood, uw heilig gloeien Heeft ons steeds den dag gebracht Breek toch door, o lichtvernieuwer, In den groten volk'rennacht Laat uw gloren hope geven Hun die worst'len in den nacht Geef hun moed in 't voorwaarts streven Tot hun 't daglicht tegenlacht Tot hun 't daglicht tegenlacht Morgenrood, in worst'lend zwoegen Hebben zij naar u gesmacht En in de nachten, treurig duister, Uw verlossend werk verwacht Roze gloed kleurt reeds de wolken D'ochtendwind ruist door de blaân Weldra is voor alle volken 't Schitterend zonlicht opgegaan 't Schitterend zonlicht opgegaan. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn grootvader had in de tijd wel een Zündapp in de garage staan. |
Duits requiem van Brahms - integraal
ook nog een opname van de Liebestod aria uit Wagner's Tristan und Isolde met Birgit Nilsen als Isolde. |
Citaat:
|
Citaat:
zitten en zwijgen trouwens. speciaal voor alle mensen die zich aan mijn klassieke muziek ergerden tijdens mijn leven, en voor de keren dat k onder sociale druk iets anders moest opleggen :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be