![]() |
Kaka-beestjes te koop. Met groot succes overigens.
Ik niet begrijpen.
Heel die heisa over yoghurts met 'actieve bifidus' e.d. Ten eerste; die bacterieen horen in je darmen maar overleven meestal de tocht door de maag niet. In je darmen geraken ze dus maar zelden of nooit. Of je moet je activia anaal toedienen natuurlijk. Ten tweede; als men op dat potje "met bacterieen uit uw darmen erin" zou zetten, zou het voor geen meter verkopen. Terwijl het dat eigenlijk toch is. Ten derde; het woordje 'transit'. Mooi woord om te zeggen dat je beter gaat schijten van die troep. Kortom; ze krijgen ons tegenwoordig alles verkocht. Zo lang het maar duur en wetenschappelijk verantwoord klinkt. En je er niet dik van wordt. Nog iemand zo'n gruwelijke hekel aan al die marketing-strategieen? Ook van toepassing voor; Heel de reclames die ons vertellen dat we heel dagen met een flesje water moeten rondlopen. Of die ons vertellen dat we minstens 2 liter per dag moeten drinken. Bullshit. Drink als je dorst hebt. Overigens; wisten jullie dat om 1L mineraalwater in een plastic fles in de winkel te krijgen er bijna 1000L water gebruikt wordt? |
Citaat:
over de rest van de draad mooie analyse wel grappig heb daarnet nog zo een activia gegeten (is uitzonderlijk hoor)... |
Citaat:
|
Citaat:
Ook zoiets ja. Als je een opgeblazen gevoel hebt moet je eens goed gaan kakken. Dat deed de mensheid al eeuwen zo. Nu moeten we plots activia gaan vreten... :| |
Citaat:
't Komt er op neer dat het bottelen en vervoeren van mineraalwater (en het fabriceren van de plastic wegwerpflesjes) een enorm waterverslindende bezigheid is. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1000 l lijkt me veel |
Citaat:
Citaat:
Maar dan nog, ik kan me vergissen. Ik probeer het even terug op te zoeken. |
Citaat:
Dat vergeten de mensen wel eens ;-) |
en Duvel !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is me dat voor iets?
Activia? Transit? Bifidus? Gaat het nu over rondtrekkende verzekeringsmakelaars die vuurke stook doen of wat? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zopas nog n yakult gedronken, niet voor de darmen, wel voor de smaak. Trouwens, volgens mij halen die bacteriën de darmen wel. Oftewel ze tenonder gaan aan ander materiaal dat je binnen nam, bv alcohol. Maar ik geloof er niks van dat de maag zelf de bacterien aanpakt. |
Citaat:
|
Citaat:
Gisteren nog reclame gezien van shampoo met extracten van -hou u vast- komkommer! Nu vraag ik je; wie wil er naar komkommer ruiken als-ie onder de douche vandaan komt? |
Citaat:
|
Van kiwi's kunde ook goe kakke! Echt waar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be