![]() |
Bongo-bons t.w.v. 250 euro te winnen bij deelname aan enquête!
Wil je jouw steentje bijdragen aan wetenschappelijk onderzoek en bovendien ook nog kans maken op één van de Bongo-bons met een totale waarde van 250 euro? Dat kan door via deze link de enquête volledig en waarheidsgetrouw in te vullen (duurt 20’). Deze enquête gaat jouw aankoopgedrag en –motivatie na in het kader van het doctoraatonderzoek van Bert Vandecasteele aan de Universiteit Gent en Lessius Hogeschool Antwerpen.
Ik weet dat dit hier misschien niet thuishoort, maar ik wou jullie toch de kans geven om mee te dingen naar deze mooie prijzen. Alvast heel erg bedankt! |
en dat we toffe jongens zijn...
en we gaan nog nie naar huis, belange nie, belange nie seise, seise, seise! |
Hé, gaaf. reclame. Zou er bijna dat rode driehoekje van gaan gebruiken. Maar vooruit, voor wie er een bongo-bon wil winnen laat ik hem staan.
|
Albert Heyn had ooit Bongo-koffie!
Was niet te zuipen!!!!:roll: |
Citaat:
Citaat:
|
Zocht net even in google op Bongo......kom ik op een natuursite terecht..8O
|
Kent er iemand dat liedje van Wim Decraene, "Bongo boetiek" ?
Het gaat als volgt: Bongo naar Europa gaan, om zaakje te beginnen Bongo weten, op een jaartje, vele centjes binnen Bongo vluchten, massa massa, olifantjes ingevoerd Bongo is Oeganda beu, z'n mondje wordt gesnoerd Bongo dus het vliegtuig in, op weg naar koude landen Bongo handschoentjes gekocht voor mooie zwarte handen Bongo 's nachts op stap gaan en verkopen olifant Bongo snel heel rijk zijn dan minister in z'n land Refrein: Bongo boetiek, Bongo boetiek Iedereen kopen in de Bongo boetiek Bongo boetiek, Bongo boetiek Iedereen kopen in de Bongo boetiek Bongo in de kroegen worden meestal scheef bekeken Bongo wordt ook dikwijls met een aapje vergeleken Bongo al die grappen over zwarte schouder slaan Bongo beeldjes presenteren, Bongo verder gaan Bongo komt met zware zak de kroegen ingelopen Mensen altijd boos als Bongo beeldjes komt verkopen Olifant van zuiverste ivoor, zegt Bongo dan Zij niet weten Bongo koopt de beeldjes in Japan Refrein Refrein Wat denk je, politiek incorrect naar hedendaagse normen of niet? :-D |
Nee, het goede doel :)
Citaat:
Thanks! B |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deadline: 9 juni!
Eerst wil ik alle deelnemers die deze enquête al invulden (zo'n 200 forumleden) alvast heel erg bedanken!
Zij die ook nog kans willen maken om één van de (politiek correcte) Bongo-bonnen met een totale waarde van 250 euro te winnen, hebben hiervoor nog de tijd tot maandag 9 juni 2008. Dan wordt de enquête en wedstrijd afgesloten. Klik hier om de enquête in te vullen. |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens Wikipedia is dat een zilverruggorilla uit de zoo van Rotterdam... Als je liever een ticketje zoobezoek wint, daar kan voor gezorgd worden hè :) |
Citaat:
|
Andere prijzen?
Oh, dat doet er mij trouwens aan denken: iemand enig voorstel wat mogelijks zou aanslaan als prijs voor een eventuele volgende enquête? Waar gaan jullie zeker een enquête voor invullen?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be