Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Overvallen Antwerpen: "Den Dikke" opgepakt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=10616)

The_Prodigy 16 maart 2004 21:49

Opnieuw overvallers gearresteerd in Antwerpen. Ditmaal "Den Dikke" en zijn kompanen. Waarom verwondert het mij niet dat het weeral allochtonen zijn, net zoals alle andere overvallers die de laatste weken/maanden werden gearresteerd in Antwerpen?

dejohan 16 maart 2004 21:54

Ze hebben de verkeerde, ik loop nog altijd vrij rond.
:-)

michr.oscoop 16 maart 2004 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The_Prodigy
Opnieuw overvallers gearresteerd in Antwerpen. Ditmaal "Den Dikke" en zijn kompanen. Waarom verwondert het mij niet dat het weeral allochtonen zijn, net zoals alle andere overvallers die de laatste weken/maanden werden gearresteerd in Antwerpen?

Was dat niet die van de Bende van Nijvel?

Hexa 16 maart 2004 22:59

Nope, da was de reus :)

Bobke 16 maart 2004 23:43

Dat het een dikke was is niet relevant, dat stigmatiseert alle dikke mensen.

Xnorf 17 maart 2004 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke

het was ne dikke allochtoon :)

wat een compromis , nu stigmatiseer je niet alle dikke mensen , en je stigmatiseert niet alle allochtonen.

doe dat maar eens na :twisted:

Herman Desmedt ©HD 17 maart 2004 05:13

Valt nog af te wachten of echt de ganse bende opgepakt is.
Ik geloof daar niets van.
Een paar companen en dat is het!

kweethetwelenkweethetni 17 maart 2004 07:33

idd den dikke hebben ze maar nu nog den dunne zoeken.
Och achter deze dikke komen er andere wat ze oppakken is een kruimeltje, en het brood laten ze liggen.Hoelang zou de dikke trouwens moeten zitten.Of is hij al terug vrij.Als hij nu nog meewerkt en een naam noemt bv abdoul af mohamed dan mag hij zeker uurtje vroeger naar huis.Pppppppppffffffffff de zoveelste kleine garnaal die men heeft gevangen , zoiets is tegenwoordig schering en inslag en kan me niet meer blij maken.Voor de handelaars ben ik blij dat ze van deze reeds vanaf zijn, nu is het wachten op de volgende bende.

Raf 17 maart 2004 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Citaat:

wat een compromis , nu stigmatiseer je niet alle dikke mensen , en je stigmatiseert niet alle allochtonen.

Nee, je stigmatiseert alleen de dikke allochtonen, maar stigmatiseren doe je.

Bobke 17 maart 2004 08:58

Citaat:

Citaat:

:lol: :lol:
Dat het een allochtoon was mag volgens sommigen niet gezegd worden en vinden ze niet relevant. Dan is de lichaamsomvang dat ook niet maar daar heeft niemand blijkbaar problemen mee. :wink:

kweethetwelenkweethetni 17 maart 2004 09:11

Dat het een allochtoon was moest niet gezegd worden dat hadden we reeds in gedachte.Ben er wel van geschrokken dat het zo nen dikke was.

Bobke 17 maart 2004 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kweethetwelenkweethetni
Dat het een allochtoon was moest niet gezegd worden dat hadden we reeds in gedachte.Ben er wel van geschrokken dat het zo nen dikke was.

Gelukkig dat er nen dikke bij was.
Anders waren ze waarschijnlijk nog niet gevonden. :lol:

kweethetwelenkweethetni 17 maart 2004 09:27

Al goe dat hij klein begonnen is en niet direkt zelfmoordterrorist was.Zou nogal ne knal geven als die ontploft.

Xnorf 17 maart 2004 09:32

ja stel u voor , weer ne potvis die explodeert. En Raf... als jij elk nieuwsbericht stigmatisatie noemt... kijk dan naar Samson en Gert , of Plop , daar komt geen nieuws in. Hoewel , daar stigmatiseert men kappers als zijnde homofiel :lol:

kweethetwelenkweethetni 17 maart 2004 09:37

gewoon lol

Xnorf 17 maart 2004 09:50

:lol: jaja ben in form vandaag hoor 8) 8)

Sseppe 17 maart 2004 11:21

Het zal weer wel een zure oprisping zijn maar kan me niet schelen. Per toeval is "den dikke" eindelijk opgepakt want niemand scheen hem te kennen. Nu vandaag in GVA een groot artikel over "den dikke" alias "Baloe" alias "Bollegat" waaruit blijkt dat het gerecht (al verschillende veroordelingen) en de buurt van de Bisthovenlei in Deurne hem al jaren en dag kent als een "degoutantje". Hoe kan dat nu dat die gast nog meer dan 2 maanden vrij heeft rondgelopen. En voor zoiets krijgt ge de felecitaties van Verhostadt.

Bobke 17 maart 2004 12:07

Citaat:

ja stel u voor , weer ne potvis die explodeert. En Raf... als jij elk nieuwsbericht stigmatisatie noemt... kijk dan naar Samson en Gert , of Plop , daar komt geen nieuws in. Hoewel , daar stigmatiseert men kappers als zijnde homofiel :lol:

En ’t is (was) dan ook nog een dikke.

kweethetwelenkweethetni 17 maart 2004 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sseppe
Het zal weer wel een zure oprisping zijn maar kan me niet schelen. Per toeval is "den dikke" eindelijk opgepakt want niemand scheen hem te kennen. Nu vandaag in GVA een groot artikel over "den dikke" alias "Baloe" alias "Bollegat" waaruit blijkt dat het gerecht (al verschillende veroordelingen) en de buurt van de Bisthovenlei in Deurne hem al jaren en dag kent als een "degoutantje". Hoe kan dat nu dat die gast nog meer dan 2 maanden vrij heeft rondgelopen. En voor zoiets krijgt ge de felecitaties van Verhostadt.

heel zuur maar het kan allemaal in apenland.

Gentenaar 17 maart 2004 13:21

Mensen, het feit dat hij is opgepakt moet jullie toch tevreden stellen?
Ik begrijp het niet meer hoor.
Lopen ze vrij rond, dan voelen jullie zich onveilig, maar worden ze opgepakt, dan is het ook niet goed.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be