![]() |
Op wie moet u op 13 juni uw stem uitbrengen?
zo 14/03/04 - Uit onze poll van zaterdag bleek dat heel wat Vlamingen nog niet weten voor welke partij ze op 13 juni zullen stemmen. De zevende dag vroeg aan de voorzitters van de grootste drie partijen waarom zij de stem van de Vlaming verdienen. Volgens VLD-voorzitter Dirk Sterckx laat zijn partij de economie draaien. Uit onze poll van gisteren bleek dat 32% van onze surfers nog niet weet op wie hij/zij zal stemmen op 13 juni. Het TV1-magazine De zevende dag bracht de voorzitters van de grootste drie partijen aan tafel en vroeg hen waarom de Vlaming op hun partij moet stemmen. Als u op CD&V-N-VA stemt, krijgt u volgens voorzitter Yves Leterme meer zekerheid en respect en staan we sterker ten aanzien van de Franstaligen. Volgens Steve Stevaert doet zijn partij meer dan ze belooft en heeft ze sterke ministers om de ideeën van de mensen uit te voeren. Als u een goeddraaiende economie en een moderne overheid wil, moet u volgens Dirk Sterckx stemmen op de VLD. Vlaams Blok werd niet gevraagd... werd niet vermeld... is plots verdwenen 8O 20 �* 22% van de kiezers 8O 8O 8O 8O Dat is nog straffer dan David Copperfield 8O 8O 8O 8O |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat van zwart/wit 8O de kritiek van Verhofstadt op Luk Van der Kelen 8O of de kritiek van het schijnheilig paterke op de GVA 8O |
Citaat:
|
aaaiii das pijnlijk denk ik. ne pas steken waar de zon niet schijnt.
Dat heeft zo van die scherpe kantjes he. en dat is zo lang. aaaiiiii Is gewoon inruilen voor ne Vlaamse pas ook nie goe ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe meer het Vlaams Blok vermeden wordt door de media, hoe beter ik dat vind..
|
Citaat:
|
We weten toch allemaal dat het VB alle problemen in de wereld gaat oplossen, dus ik maak me hier allemaal niet druk over.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het VB wordt niet gevraagd omdat de VRT bang is dat de 78 % uit pure verveling overschakelen op VTM, de Nederlanse TV of (hemeltje!) een franstalige uitzender.
Want wat zouden de kijkers te verteren krijgen? 'Op ons moet je stemmen, want dan is het gedaan met Elio zijn zin te geven, en de Marrokaantjes te laten gedijen. En dan is het ook gedaan met de instroom van buitenlandse bandieten en de uitstroom van geld naar de Walen. En dan zal het beter gaan want dan krijgen de Vlamingen eindelijk hun zin en stoppen we met te luisteren naar vreemdelingen. Het wordt tijd dat we stoppen met ons eigen volk op te offeren aan zuidelijke profiteurs en uitheemse luierikken die hier ons geld komen pikken. De andere politici verraden hun regio en hun volksaard. enz. enz. enz.' Omdat mondeling grove praat niet goed overkomt zou het niet eens plezierig worden door een beetje schelden en tieren. Pure verveling, zeg ik. Dat kan men de VRT echt niet aandoen ... |
Citaat:
Geef toe, er is ook niets vervelender dan een debat (als dat nog een debat kan worden genoemd) met Leterme, Stevaert en Sterckx. Ik heb maar gezapt..... uit verveling. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be