![]() |
Heksenjacht. Het CGKR waakt...
Vijfhonderd jaar terug werden er in Europa volop heksen verbrand. In Kenya is dat nog steeds dagelijkse kost. In het West-Keniaanse Kisii District werden onlangs acht mannen en 3 vrouwen, allen tussen 80 en 96 jaar oud, en verdacht mensen te willen betoveren, door een gewapende bende gearresteerd, en levend verbrand. De bende, die een lijst van de heksen in kwestie bezat, arresteerde hen elk afzonderlijk, en verbrandde de tovenaars/heksen, evenals haar, of zijn, huis. De bevolking keurde dit ingrijpen goed, want heksen richtten veel kwaad aan. Ze hadden bewijzen dat het wel degelijk om heksen ging, werd aan reporters verteld
Bron: BBC news.Africa Hopelijk immigreren deze heksenjagers niet naar België, anders gaan we deze traditie , deze cultuur, ook terug moeten invoeren, en respecteren. |
Hoezo ? Er IS toch al heksenjacht in Belgie??? Als een Pool iemand neersteekt in Brussel zoekt gans het land twee weken lang naar 2 Marokkanen :p
In het Verenigd koninkrijk is er ook al heksenjacht .............. daar schieten ze een Braziliaan neer in de metro omdat ie een wat donkere huidskleur , een rugzak heeft en rent :? In Nederland maakt men al films waar maanden vooraf commotie rondom wordt gemaakt om de samenleving te waarschuwen tegen die "vreemden met hun rare en gevaarlijke religie" (look out , she's a witch , burn her!!! ) Lijkt mij dat er al jaren heksenjacht is in europa ! Mensen als Wilders en Dewinter zijn de leiders van die heksenjacht , het enige wat nog ontbreekt zijn een paar rieken en een paar vlammende toortsen en het plaatje is compleet :p |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Slachtoffer van de heksenjacht
Nog een slachtoffer van de heksenjacht Islamofoben , fijne mensen dat dat zijn :-P |
Citaat:
Natuurlijk, maar dan wel van allochtonen tegen autochtonen. |
Citaat:
er worden zowel in nederland als belgië meer autochtoonse vrouwen bedreigd dan moslima's...Het verschil mijn beste is dat percentueel gezien de kleinste bevolkingsgroep voor de grootste overlast zorgt... En de populatie in onze gevangenissen weerspiegelen perfect het verschil qua criminaliteit tussen autochtonen en allochtonen die ondanks hun minderheid er wel in slagen een meerderheid te vormen achter de tralies.... Maar als goeie moslim hebt U uiteraard maar één kant van de medaille in zicht... En U uiteraard maar wentelen in die slachtofferrol geruggesteund door een organisatie als het CGKR die bij het minste paraat staat om Uw rechten te verdedigen als U ook maar denkt dat U het slachtoffer van racisme bent...Daar waar de autochtonen wat dat betreft gewoonweg in de kou blijven staan ... Laat me niet lachen mijn beste... Op 30 jaar tijd heb ik mijn eigen stad zien veranderen.Wat eens een gezellig provinciestadje was ,waar je op een zomeravond na donker nog rustig door de straten kon wandelen zonder lastig gevallen te worden ,is nu verworden tot een stadje waar je na zonsondergang je niet meer alleen door het donkere stadscentrum durft heen te wandelen wegens té groot risico voor lijf en leden... |
Citaat:
Nr 2 begijp ik niet goed: -de marokkaanse jonge vrouw kende haar vrijer enkel 20 maanden. Ze was voor de 3de keer zwanger !!! Lossen en laden dus. Amai, kent die de pil niet, of condooms ofzo. Trouwens, waarom met zo een afschuwelijke racist in bed kruipen ? En die vent ? Zo een racist, wat doet die met een noordafrikaanse ? Is het niet gewoon dat die geen kinderen wilde, en dat het met racisme helemaal niks te maken had ? Zo men het tegendeel beweerd, moet men toch ook wat bewijzen aanvoeren, dat is het minste... Zoniet, in elk geval vreselijke mensen, toegegeven. |
Citaat:
|
Citaat:
who offends Islam' etc , andere minderheden aanvalt, hier conflicten binnen- voert , steden op stelten zet voor een paar stomme cartoons , verklaart dat Van Gogh heeft gevonden wat hij zocht en zo kan ik nog tot in het oneindige doorgaan, dan heb je volgens mij ergens toch gekregen wat je verdiende. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be