![]() |
Hulp voor mijn thesis
Beste mensen,
Sorry voor het storen, maar zouden jullie 2 minuutjes van jullie tijd mogen gebruiken om deze enquete in te vullen. Duurt echt superkort en ik heb er nog 150 nodig!! http://www.thesistools.com/?qid=52969&ln=ned Je mag het ook altijd even doorsturen aan collega's, vrienden, ... Dat zou super zijn Dikke kus nicky |
Toch wat feedback voor uw thesis:
Vraag 4 en vraag 10 zijn nogal limiterend, mijn kabelfirma en woonplaats staan er niet tussen. Verder is de vraag over 'moest er een apparaat bestaan' nogal vreemd aangezien zo'n apparaat bestaat. (Tivo is de naam). ;) |
bij de digitale provider zou je meerdere keuzes moeten toeleten, ik heb namelijk InDi (HD) en Belgacom TV (vooral voor de voetbal).
|
Zijn dat alle vragen? Rap ingevuld.. ik heb namelijk geen TV.
|
begint met mij e-mail adres op te geven... vergeet dat maar alvast.
|
Citaat:
ik heb een speciaal apart emailadres voor indiscrete vragen op internet8-) :lol::lol::lol: om de drie maanden ga ik die box eens leegmaken: scheelt heel wat spam in mijn mail ;) Klein vraagje voor iedereen hier: mijn "paleis" is eerder klein en de decoders die ik tot nu zag zijn zo groot als een VCR . Bestaan er ook kleintjes? meer dan een printplaat en een voeding (misschien) moet er toch niet in zitten. |
Ook wel laat om nu nog data te verzamelen voor je thesis :-)
|
Citaat:
|
De deadline van mijn thesis was maandag, ik vind het vreemd dat je nu nog data aan het inzamelen bent?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Zonder die enquete (heb geen zin om dat dakje op de e op te zoeken) gelezen te hebben... Door zo'n enquete zomaar op een internetforum te smijten, krijg je dan geen bias in je onderzoek?
|
Deadline thesis is volgende week.
En de date zijn om een beeld te krijgen van de penetratie van digitale TV, dus mijn hoofdexperiment is veel langer. Toch bedankt voor degene die het hebben ingevuld Mvg Nicky |
Aangezien je toch bezig bent, kan je even in een voetnoot even vermelden dat Telenet een bende afzetters zijn? :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
vooral nuttig voor mensen met een digicorder :-P:-P:-P |
Nicky, hebt gij schoon tenen? ;-)
Zoja: ik wil je graag helpen! :-D Zo nee: Ik heb u al geholpen door uw studiebeurs te betalen :twisted: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be