![]() |
Dronken Belgen proberen trein te jatten
In de Belgische plaats Aarschot hebben twee mannen geprobeerd om een trein, volgeladen met nieuwe auto's, te stelen. Ooggetuigen zagen het duo bij de goederentrein en waarschuwden de politie. Beide verdachten gingen er snel vandoor toen ze ontdekt werden. De politie heeft één van hen opgepakt en ze weten wie de ander is.
De 23-jarige D. 8-) kon na een korte achtervolging worden aangehouden. Tijdens zijn arrestatie gedroeg de dronkaard zich agressief en probeerde hij agenten te slaan en te bijten. De flikken moesten uiteindelijk pepperspray gebruiken om de man in bedwang te houden. ![]() |
Waar is Dronkoers?
Nee, die zou zoiets niet doen. |
Citaat:
|
...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een trein pikken? Where do you go from there? 't Is niet dat ge dat subtiel ergens kunt parkeren ofzo:-)
Vet gedaan! |
Hoe zat moet je dan zijn :rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() Als we het zo gaan spelen;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar één voordeel, ge kunt nie zien da ge zat zijt als ge ermee rijdt; die trien blijft int recht spoor rije en ne zatte ottomobilist niet. |
Citaat:
Marc: "maat, we moeten hier weg" Koen: "kgaan ier links proberen te geraken, daar ken ik een steegske waar z'm nie gaan vinde" :? Ik denk dat zelfs Dronkoers op oudejaarsavond nog helderder kan denken. Of misschien dat hij dat niet maar is te zat om dat trapje te beklimmen zodat hij daadwerkelijk op die trein raak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij waren die gasten niet enkel dronken maar hadden die ook een record aan hard drugs binnen :| |
Citaat:
En die gasten zijn gewoon een vijs kwijt ;-) |
Die gasten zitten duidelijk op het verkeerde spoor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be