Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Dronken Belgen proberen trein te jatten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=106239)

Derk de Tweede 22 mei 2008 16:12

Dronken Belgen proberen trein te jatten

In de Belgische plaats Aarschot hebben twee mannen geprobeerd om een trein, volgeladen met nieuwe auto's, te stelen. Ooggetuigen zagen het duo bij de goederentrein en waarschuwden de politie. Beide verdachten gingen er snel vandoor toen ze ontdekt werden. De politie heeft één van hen opgepakt en ze weten wie de ander is.

De 23-jarige D. 8-) kon na een korte achtervolging worden aangehouden. Tijdens zijn arrestatie gedroeg de dronkaard zich agressief en probeerde hij agenten te slaan en te bijten. De flikken moesten uiteindelijk pepperspray gebruiken om de man in bedwang te houden.

L. J. Brutus 22 mei 2008 16:14

Waar is Dronkoers?

Nee, die zou zoiets niet doen.

Dronkoers 22 mei 2008 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus (Bericht 3442587)
Waar is Dronkoers?

Nee, die zou zoiets niet doen.

Ik ben dan ook geen 23 ;-)

HAMC 22 mei 2008 16:29

...

HAMC 22 mei 2008 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3442590)
Ik ben dan ook nog geen 23 ;-)

Fixed. :)

L. J. Brutus 22 mei 2008 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3442590)
Ik ben dan ook geen 23 ;-)

Nee, maar de andere figuur hebben ze nog niet. Dat ze weten wie het is, is evident. Iedereen kent Dronkoers toch? Maar krijgt hem maar eens te pakken! Heb je hem bijna bij de kraag, als een haas heeft hij zich al verstopt aan een andere toog!

Dronkoers 22 mei 2008 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3442640)
Fixed. :)

Het was inderdaad wachten op de eerste reactie ;-)

reinaert68 22 mei 2008 16:39

Een trein pikken? Where do you go from there? 't Is niet dat ge dat subtiel ergens kunt parkeren ofzo:-)

Vet gedaan!

Kazan 22 mei 2008 16:40

Hoe zat moet je dan zijn :rofl:

reinaert68 22 mei 2008 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus (Bericht 3442652)
Nee, maar de andere figuur hebben ze nog niet. Dat ze weten wie het is, is evident. Iedereen kent Dronkoers toch? Maar krijgt hem maar eens te pakken! Heb je hem bijna bij de kraag, als een haas heeft hij zich al verstopt aan een andere toog!

Er is deze week ook al een flitspaal gestolen...

Derk de Tweede 22 mei 2008 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reinaert68 (Bericht 3442661)
Een trein pikken? Where do you go from there? 't Is niet dat ge dat subtiel ergens kunt parkeren ofzo:-)

Vet gedaan!

Het was dan ook in........

reinaert68 22 mei 2008 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3442684)

Als we het zo gaan spelen;-)

Zwartengeel 22 mei 2008 18:16

Citaat:

Vet gedaan!

Het was misschien bij Bart Smit of zo... :-)

stropkeuh 22 mei 2008 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 3442666)
Hoe zat moet je dan zijn :rofl:

Heeeeeeeeeeeel zat..:lol::lol:
Maar één voordeel, ge kunt nie zien da ge zat zijt als ge ermee rijdt; die trien blijft int recht spoor rije en ne zatte ottomobilist niet.

Jazeker 22 mei 2008 19:00

Citaat:

Dat was ook zo mijn eerste gedacht.

Marc: "maat, we moeten hier weg"
Koen: "kgaan ier links proberen te geraken, daar ken ik een steegske waar z'm nie gaan vinde"

:? Ik denk dat zelfs Dronkoers op oudejaarsavond nog helderder kan denken. Of misschien dat hij dat niet maar is te zat om dat trapje te beklimmen zodat hij daadwerkelijk op die trein raak.

Jazeker 22 mei 2008 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3442684)

Ik blijf de Nederlanders dat lied kwalijk nemen. Als Nederland belgique prijzen, dat DOE je gewoon niet.

Dronkoers 22 mei 2008 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3443095)
Dat was ook zo mijn eerste gedacht.

Marc: "maat, we moeten hier weg"
Koen: "kgaan ier links proberen te geraken, daar ken ik een steegske waar z'm nie gaan vinde"

:? Ik denk dat zelfs Dronkoers op oudejaarsavond nog helderder kan denken. Of misschien dat hij dat niet maar is te zat om dat trapje te beklimmen zodat hij daadwerkelijk op die trein raak.

;-) Op oudejaar leef ik bijna niet meer, dus laat staan dat ik nog kan denken

Jazeker 22 mei 2008 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3443109)
;-) Op oudejaar leef ik bijna niet meer, dus laat staan dat ik nog kan denken

Ik mag het hopen. Ik zou het jammer vinden dat je het gevang in moet omdat je - for god's sake - een trein wil pikken. :?

Volgens mij waren die gasten niet enkel dronken maar hadden die ook een record aan hard drugs binnen :|

Dronkoers 22 mei 2008 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3443117)
Ik mag het hopen. Ik zou het jammer vinden dat je het gevang in moet omdat je - for god's sake - een trein wil pikken. :?

Volgens mij waren die gasten niet enkel dronken maar hadden die ook een record aan hard drugs binnen :|

Allez, om serieus te blijven: ik heb een bloedhekel aan stelen, dus zal ik altijd zo "nuchter" blijven om zulke stommiteiten niet te doen ;-)

En die gasten zijn gewoon een vijs kwijt ;-)

HAMC 23 mei 2008 00:55

Die gasten zitten duidelijk op het verkeerde spoor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be