Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Vredesbetoging 20 maart (https://forum.politics.be/showthread.php?t=10634)

Pelgrim 17 maart 2004 11:27

nu zaterdag 20 maart in Brussel vanaf 14 uur: betoging tegen oorlog, terrorisme, geweld in het algemeen.

Allen daarheen!

[size=2](even reclame maken)[/size]

jan hyoens 17 maart 2004 12:42

weten we direct hoeveel nuttige idioten er hier nog rondlopen! 8)

Pelgrim 17 maart 2004 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

Wie zegt dat ik nuttig ben? :lol: :wink:

Antoon 17 maart 2004 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
nu zaterdag 20 maart in Brussel vanaf 14 uur: betoging tegen oorlog, terrorisme, geweld in het algemeen.

Allen daarheen!

Ik neem aan dat de betoging hoofdzakelijk tegen Bush en Aznar zal gericht worden. Ah ja, en voor de "bevrijding van Palestina".

Ik zou graag eens een massale betoging van moslims willen zien tegen het terrorisme van Osama Bin Laden, Hamas-sjeik Yassin en Jasser Arafat.

Maar ja....

wb 17 maart 2004 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

't is nekeer iets anders als betogen voor een sterk Europees leger :twisted:

Kristof Miele 17 maart 2004 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:

Allen daarheen!

Ik neem aan dat de betoging hoofdzakelijk tegen Bush en Aznar zal gericht worden. Ah ja, en voor de "bevrijding van Palestina".

Ik zou graag eens een massale betoging van moslims willen zien tegen het terrorisme van Osama Bin Laden, Hamas-sjeik Yassin en Jasser Arafat.

Maar ja....

Vredesbetoging en een betoging voor de Palestijnse terroristen... Ik vraag mij iedere keer af hoe dat kan samengaan.
En inderdaad: een betoging, georganiseerd door moslims, tegen het internationale terrorisme... Nog nooit van gehoord!

Artesia 18 maart 2004 07:35

Gaan ze betogen tegen het geweld in Kosovo?
Of tegen de Noord koreaanse dictator?
:roll:
O nee! Bush zal natuurlijk de kop van jut zijn!
inderdaad, het zal duidelijk zijn welke randdebielen weer op de barricaden zullen staan :)

Pelgrim 18 maart 2004 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Artesia
Gaan ze betogen tegen het geweld in Kosovo?
Of tegen de Noord koreaanse dictator?
:roll:
O nee! Bush zal natuurlijk de kop van jut zijn!
inderdaad, het zal duidelijk zijn welke randdebielen weer op de barricaden zullen staan :)

wat anderen doen weet ik niet. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken en ik zal daar zijn tegen geweld in het algemeen. Tegen de oorlog in Irak ja, maar dus ook tegen het terrorisme vanwege islamfundamentalisten. Ook tegen de tienduizend executies per jaar in China. Ook tegen het regime van Noord Korea. Ook tegen de ETA. Ook tegen Saddam Hoessein (allee, voor zover dat nnog nodig is) ,Tegen oorlog en geweld op zich.

Ongetwijfeld zullen er heel groepen met alleen maar antiBush slogans te vinden zijn in die stoet.

Dat is eenzijdige politieke propaganda waar ik mij nu reeds alvast van distantieer. :wink:

Antoon 18 maart 2004 10:42

Citaat:

Ongetwijfeld zullen er heel groepen met alleen maar antiBush slogans te vinden zijn in die stoet.

Heel die betoging gaat er zo uitzien. Jij sult een van de weinige 'ongemerkte' uitzonderingen zijn.

Vandaar dat die betogingen ook weinig overtuigend zijn en ook niets uithalen.

eigeeltje 18 maart 2004 13:48

Citaat:

Citaat:

Heel die betoging gaat er zo uitzien. Jij sult een van de weinige 'ongemerkte' uitzonderingen zijn.

Vandaar dat die betogingen ook weinig overtuigend zijn en ook niets uithalen.

Gewoon thuis in je zetel zitten brengt natuurlijk veel meer op :twisted:

eigeeltje 18 maart 2004 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Miele
Citaat:

Maar ja....

Vredesbetoging en een betoging voor de Palestijnse terroristen... Ik vraag mij iedere keer af hoe dat kan samengaan.
En inderdaad: een betoging, georganiseerd door moslims, tegen het internationale terrorisme... Nog nooit van gehoord!

Heb jij de tekst van pelgrim eigenlijk gelezn? Als je dus tegen de bezetting bent van palestina ben je voor de terrroristen ??? :roll:
Who isn't with us, is against us? :evil:

Antoon 18 maart 2004 14:12

eigeeltje, ga jij maar lekker meebetogen en met jouw vrienden-met-arafat-sjaatltes tegen Bush, Aznar en Sharon roepen en schreeuwen.

Ik zal zoals de meeste mensen gewoon voortdoen met mijn leven, hopend dat die smeerlappen van moslim-terroristen serieus genomen worden door onze regeringen (inclusief U.S., Spanje en Israel) om het hen zo moeilijk mogelijk te maken hun onvoorwaardelijke moordpartijen hier uit te voeren.

eigeeltje 18 maart 2004 15:38

Citaat:

eigeeltje, ga jij maar lekker meebetogen en met jouw vrienden-met-arafat-sjaatltes tegen Bush, Aznar en Sharon roepen en schreeuwen.

Ik zal zoals de meeste mensen gewoon voortdoen met mijn leven, hopend dat die smeerlappen van moslim-terroristen serieus genomen worden door onze regeringen (inclusief U.S., Spanje en Israel) om het hen zo moeilijk mogelijk te maken hun onvoorwaardelijke moordpartijen hier uit te voeren.

je zegt weer hetzelfde. je zegt onrechtstreeks dat mensen die zaterdag gaan betogen tegen Bush en zijn gevolg niet denken aan de aanslagen, moslim-terroristen. :roll:
Dat zijn gewoon leugens van de bush administratie waar blijkbaar vee mensen mee weg zijn ...
Wat is er trouwens verkeerd aan mensen met een arafat-sjaaltje?? 8O

solidarnosc 18 maart 2004 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
Citaat:

Wat is er trouwens verkeerd aan mensen met een arafat-sjaaltje?? 8O

Behalve dat ze geen smaak hebben, ...niets. :wink: Ach moest ik u zijn zou ik me niet laten opkloppen op dit forum.

Vlaamse Leeuw 18 maart 2004 18:18

Even voor de duidelijkheid!

Dit is een betoging voor de vrede, dus er wordt geen standpunt ingenomen voor of tegen een land in oorlog.

Dus kom allen nu zaterdag mee betogen!!!

Griffin 18 maart 2004 20:02

Citaat:

gij se trut! wa hebde gij tegen die schoon sjaatjes?
Vooral blijven voortdoen met iedereen over dezelfde kam te scheren trouwens.

H. Guderian 18 maart 2004 20:46

Citaat:

Vredesbetoging 20 maart

Allen daarheen!

"Zwitserland kent al eeuwen vrede. En wat hebben ze voortgebracht? De koekoeksklok!" (Il Duce)

:lol: :lol: :lol:

Turkje 18 maart 2004 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
"Zwitserland kent al eeuwen vrede. En wat hebben ze voortgebracht? De koekoeksklok!" (Il Duce)

In 1937, Vernon Bartlett interviewed Italian Fascist dictator and prime minister Benito Mussolini. "When it was over," Bartlett recalled, "over I sent [the draft] as usual to his office to be vetted. The only alteration he made to my manuscript was significant. Somewhere I had written, 'The Duce's laughter encouraged me to ask another indiscreet question.' The word 'laughter' had been crossed out, and 'cordiality' stood in its place. Apparently no dictator may laugh."

Dit vind ik ook nog een goede:

Dorothy Parker once reviewed a novel by Italian dictator Benito Mussolini. "This is not a book to be cast aside lightly," she declared. "It should be hurled with great force."

Parker, Dorothy ["Dottie"] (1893-1967) American writer, critic, and wit; member of the famed Algonquin Round Table [noted for her many stories, poems, and other works]

Pelgrim 19 maart 2004 10:05

Ja, Guderian, en wat is uw punt dan? Ga jij maar ergens met uw neonazi vriendjes een betoging voor de oorlog organiseren. :lol: Misschien krijgt gezelschap van een paar moslimextremisten.

Antoon 19 maart 2004 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
Citaat:

Vredesbetoging 20 maart

Allen daarheen!

:lol: :lol: :lol:

Wat heb jij al voortgebracht? Of nog beter : wat denk jij dat je nog ooit gaat voortbrengen?

't Zal niet vet zijn, mij dunkt.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be