![]() |
Als je niet kunt slapen...
hoi,
de laatste nachten lig ik weer uren en uren te wachten tot ik in slaap val. ierdoor ben ik overdag ook suf en moe en niet productief. Hoe zou dit komen en wat kan ik hier aan doen? mvg |
Citaat:
Ik zou actief blijven tot ik moe ben, zo heb je geen tijd verloren. Doe de strijk, of één of ander stom werkje, waar je anders geen tijd voor hebt. En als je dan toch in bed lig: tel schaapjes, of tel hun pootjes die je dan deelt door vier. |
Ik denk dat een arts jouw beter zou kunnen helpen dan een forum.
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, het grootste deel trekt ge toch terug. |
Citaat:
Terwijl je het probleem kunt oplossen door schaapjes te tellen, of gewoon hun pootjes die je dan deelt door vier!:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Suf en moe blijven rondlopen, dat zou profiteren zijn. |
edit
|
Ik heb dit probleem ook een tijd gehad. Ik toen ook naar de dokter gestapt en hij heeft wat bloed getrokken, maar ze vonden niets terug.
Hij heeft mij dan maar wat pillekes voorgeschreven die de vermoeidheid bestrijden, maar ik mocht ze enkel innemen als ik echt zéér moe was. Bij dagelijks gebruik kon er verslaving optreden. Swat, uiteindelijk loste het probleem zichzelf op, nadat ik een nieuw lief had :-D Een goede vriend van daarentegen, werd wél geholpen door de dokter. In die zijn bloed zagen ze dat er iets niet goed was, en nu loopt hij weer productief te wezen. |
Citaat:
Dit gaat niet zo simpel - of juist wel, op te lossen zijn. Het is namelijk uw geweten dat u laat weten dat je moet stoppen met je linkse zever. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, dat gaat in uw geval niet genoeg zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga niet slapen als ik niet moe ben omdat het dan sowieso niet lukt. Maar als ik om bvb 1 u gaan slapen én moe ben kan ik soms nog ligge wachten tot 5-6u. Echt vervelend. |
Citaat:
Rechts heeft er niets mee te zien, maar, goede poging... :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be