![]() |
Stel dat de toestand in België uit de hand loopt, door wie wil u dan bezet worden?
Effe de threads over het gebruik van geweld door Vlaams-Nationalisten of Belgicisten in een ander perspectief zetten. ;-)
Stel dat het danig uit de hand loopt, en de op geweld beluste schuimbekkende gekken moeten in toom gehouden worden, door wie wilt ge dan dat dit gebeurt? In vele van dergelijke scenarios treden de VN op met een troepenmacht (zie Oost-Timor, Sri Lanka, Sudan, Congo en andere bananenrepublieken). Maar tegenwoordig kan ook de NAVO of de EU of zelfs een individueel land dat. |
Het liefst door een troepenmacht van Amazones of Walkuren, maar dat kunt ge dus niet kiezen.
Dan maar gekozen voor wat Angolese en Canadese blauwhelmpjes. Vraag is ook hoe het Belgisch leger reageert: als 1 leger of valt dat uit elkaar in 2 groepen? |
Gij door de FARC zeker? :lol:
|
Citaat:
Ja, toch niet door uw Zweedse blondine met de babyface zeker? Het gaat wel om het in toom houden van bloeddorstige, tot de tanden gewapende, de Vlaamse Leeuw brullende, schuimbekkende zwarten met een gelijkaardig verleden hé. Daar zet ge inderdaad marxisten op. Dan is de klus zo geklaard. Zeker als ze borstjes hebben en de AK verkiezen boven de schminkdoos. |
Door een VN-troepenmacht,
samengesteld uit Noren, Finnen, Armeniërs, Laotianen, Canadezen, Brazilianen, Kameroenezen en Nieuw-Zeelanders (50% mannen, 50% vrouwen). |
Citaat:
Volgens mij vergeet ge nog een andere, minstens zo gevaarlijke bende. Tip: ga eens wat rondneuzen op het forum van Le Soir, of andere Franstalige fora. |
Citaat:
|
ik mis de optie: door de Nederlanders
(dan zou ik het niet erg vinden dat er Nederlands-Limburgers bij mij ingekwartierd worden, zijn sympathieke mensen die Limburgers, en ze hebben heerlijke vlaaien :-P) |
Duitsland :-D
|
Citaat:
ze hebben al tweemaal de kans gehad, en het toen serieus verkloot ![]() |
Wat kan mij dat nog bommen , ik ben tegen dan toch al lang politiek vluchteling , dat ze het hier maar uitzoeken :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou inderdaad het beste zijn, die mannen kennen tenslotte al de weg hier.;-) |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
En zolang die niet bestaan, mogen die FARC-meiden er zeker zijn. Maar lieft van al gewoon géén bezetting. |
Geen zorgen . Voorlopig hebben we de zottinnen nog onder controle. 8-)
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be