![]() |
Wie studeert er graag?
Ik zou dat eigenlijk nog eens heel graag doen:-D
|
ik zou dat ook graag nog eens doen, maar ik heb er de fysieke conditie niet meer voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik niet. Kost te veel geld, zeker nu het bier en de sigaretten zoveel duurder zijn geworden... :-D
En naar de middelbare school wil ik al helemaal niet meer: veel te veel werk! |
Citaat:
|
Als het financieel doenbaar was: ik deed mijn hele leven niks anders.
|
Citaat:
Of een rijke echtgeno(o)t(e) nemen. ;-) |
Citaat:
ik zou beginne me pol&soc dan rechte dan wiskunde dan kunstgeschiedenis dan handels ir daarna zie ik wel:-D |
Citaat:
|
wat ik nog zou willen studeren: filosofie, geschiedenis, literatuur, psychologie...
helaas, in een aula of leslokaal zitten is moeilijk voor mij zonder een paniekstoornis te krijgen (lees: onwel te worden). gelukkig kun je ook een beetje autodidact zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om te studeren moet je thuis zijn. Om een diploma te halen moet je in een aula zijn.
|
Ik heb de kans niet gehad om te studeren gaan werken vanaf mijn dertien jaar met mijn vader, ( dakwerken, muren uitbreken, metselen, loodgieterij, lassen, schilderen, behangen, electriciteit, vloeren leggen, tuinieren.... enzv enzv ). 6 a 7 dagen op de week ( 60 a 65 uren ).
Heb nu sinds 1999 ( na reeds 27 jaar hard werken ) wel twee hernia's en een wervel waarbij en klein stukje is afgebroken, mijn neurochirurgen staan te popelen om mijn rug te mogen opereren, maar zolang ik het kan volhouden met mijn medicatie ( Contramal 200 Retard en Dorsilon ) en kan blijven lopen blijven ze er met hun poten vanaf. Maar he, na al dat hard zwoegen heeft het mij wel tot nu toe een huis en eigen café opgeleverd. ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be