![]() |
Had ik nu nog VB gekozen moest Boudewijn nu nog leven?
Citaat:
|
De BUB dan maar?
|
Terloops, moest Boudewijn nu nog leven kon ik me in elk geval verheugen op nog een aanstaande koninklijke begrafenis. :-P
|
tja, als de Vietnam-oorlog nog bezig zou zijn, zou ik ook niet voor het Vlaams Blok stemmen. Zeker weten.
|
Citaat:
|
Als Lodewijk XVI degelijk was kunnen vluchten, dan was ik nu een aan lager wal geraakte pseudo-intellectueel uit de gevestigde middenklasse ergens in de Kempen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je daarmee geen ere-plaats in het Walhalla hebt verdiend, dan weet ik het ook niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet wat er eervol is aan een koning die zogezegd uit gewetensnood weigert een abortuswet te tekenen, maar anderzijds zo hypocriet is een illegale abortus te betalen om lorre de fraudeur uit de wind te zetten. |
Citaat:
Ofwel geloof jij alles, ofwel geloof jij alles wat in uw kraam past. |
Citaat:
|
Soms kan ik het slecht verwoorden,maar Boudewijn was een heilige,zelfs als VBer geef ik dit toe.....
|
Citaat:
Volgens een helderziende op nieuwjaarsdag op Q Music zal u dat "plezier" dit jaar al kunnen smaken. |
Citaat:
Ik hoop dat u dit niet meent. Staatshoofden zijn niet heilig, ook Boudewijn niet, de hoofdrolspeler in "Who shot P.L". |
Citaat:
Hazo. Boudewijn heeft de abortuswet dus wél ondertekend, maar niet bemiddeld bij een abortus bij een van de liefjes van de Lorre? Jij gelooft dus zelfs geen feiten als ze niet in JOUW kraam passen? |
Citaat:
Fraudeur volgens de Van Dale: frau·deur (de m; fraudeurs) iem. die fraude pleegt Zeker weten dat je wel nederlands verstaat? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be