![]() |
Leterme bereid tot toegevingen BHV
Blog van Rik Van Cauwelaert:
http://www.knack.be/blog/blog-algeme...uez--bis-.html Citaat:
|
Citaat:
Dan blijft BHV de facto bestaan. |
Citaat:
Is er nu iemand die mij in hemelsnaam eindelijk kan uitleggen op welke wijze zo'n corridor een compensatie zou moeten zijn voor een verandering in kieskringenindeling? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijnheer Leterme zou het niet beter zijn nieuwe verkiezingen voor dat u vlaams grondgebied weggeeft Ik snap niet wat u van plan bent met vlaanderen
|
Da's toch heel eenvoudig. Nu willen ze een paar gemeenten. Die krijgen ze om de boel te sussen...en over een paar jaar komen ze om de volgende paar gemeenten. Net zolang tot ze Vlaams Brabant zeker in handen hebben. Stukje bij beetje wordt het toch een gezellig Franstalig landje. Wat ze 178 jaar niet gelukt is gaat ze nu gewoon wel lukken.
|
Ze mogen hun toegevingen steken waar de zon nooit schijnt :twisted:
|
Citaat:
|
In hoeverre zal de CD&V Leterme volgen? Ik zie hem dit niet aan zijn achterban verkopen.
|
Het is het moment om uw volksvertegenwoordigers, vooral die van CD&V en NVA, lastig te vallen met uw mening.
Hier vind je hun mailadressen: http://www.dekamer.be/kvvcr/showpage...ute/cvlist.cfm. Ik stuurde de tekst van Van Cauwelaert alvast door aan mijn plaatselijke CD&V-volksvertegenwooridger, samen met een bede om Letermes initiatief te kelderen. |
Citaat:
|
En diepe stilte bij de NVA.
Rara. |
De enigste geloofwaardige CD&V is hun jongere achterban, die ook tegenstemde toen Leterme in de regering ging zonder de splitsing.
Hoop voor de toekomst, af te wachten of ze later niet te fel worden beïnvloed door de hooggeplaatste tsjeven als ze 1 voor 1 de échte CD&V binnenmogen. De kranten schreeuwen het al, VL en Wa zijn het nerges meer over eens, wat bind ons nog buiten de geldstroom en de politieke wurggreep die fatsoenlijk beleid in beide regios geen kans geeft? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De franstaligen zullen alles doen ,om op die gebieden te winnen. Daarom is bye bye Belgian het beste antwoord van de Vlamingen. De Vlamingen hebben niets te winnen ,alleen maar te verliezen. Het kost hun grond ,het kost hun geld ,het kost hun macht enz. |
Citaat:
|
Waar zitten de NVA'ers om ons te overtuigen dat dit niet zal doorgaan?
|
Ik heb altijd geweten dat hij het kon ( Leteerme ) maar hij alleen gene baas en ook prins Filip is op missie en zal ons land weer populair maken en voor de nodige jobs zorgen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be