Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   François Sterchele: het gevecht der weduwen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=106561)

Den Ardennees 27 mei 2008 17:45

François Sterchele: het gevecht der weduwen

man man man, hoeveel lager kan je gaan? :?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door het nieuwsblad
'François zou dit niet gewild hebben'

Vrienden en familie betreuren bitse oorlog tussen Joke Van de Velde en Rachel, de ex van Sterchele

Twee bloedmooie vrouwen vechten om de nagedachtenis van voetballer François Sterchele. Rachel, vier jaar lang de geliefde van François, en Joke, de laatste vriendin van de voetballer, claimen zijn liefde. 'Genoeg geruzie, François zou dit erg triest vinden', zegt zijn beste vriend Fabio Farina.

'Lieveke, ik aanbid je', schreeuwde ex- Miss België Joke Van de Velde (28) het uit, na de dood van Sterchele. Zij was de vrouw op wie Sterchele verliefd was. De vrouw van wie François tegen zijn familie had gezegd: 'J'ai rencontré la femme de ma vie'. Ze had hem leren kennen op een beurs in Knokke en naar eigen zeggen was het liefde op het eerste gezicht. Hij was de man 'bij wie ze wou zijn'.Vier dagen lang waren ze een koppel en toen sloeg het noodlot toe. Sterchele overleed na een tragisch auto-ongeval. Joke ging naar zijn begrafenis, ontroostbaar en ondersteund door haar moeder. Maar ze kreeg de wind van voren. Van Club Brugge-supporters. 'Ze gedraagt zich als een weduwe, terwijl ze er amper vier dagen mee samen was.' En nu ook van Rachel Licata (26), die zich de echte weduwe noemt. Rachel, directiesecretaresse en fotomodel, was vier jaar samen met de voetballer tot hun relatie eind vorig jaar afsprong. Maar sinds enkele weken had het koppel weer contact en Rachel hoopte dat alles weer goed zou komen. 'Joke moet zwijgen en stoppen met dat circus', fulmineerde ze in een interview met de Waalse krant Sud Presse. 'Ze moet respect hebben voor de nabestaanden van François, zij die echt van hem hielden voor wie hij was en niet alleen voor wat hij stond. Laat hen rouwen.' Een sneer naar de uitlatingen van Joke over haar François. Rachel vertelde zelfs dat ze zwanger van hem was. 'Ik heb zijn kind gedragen, maar vlak daarna zijn we uit elkaar gegaan. Ik heb er lang met hem over gepraat en uiteindelijk hebben we besloten het kindje weg te laten nemen. Ik heb hem uitgelegd dat ik mijn kind mét een papa wilde zien opgroeien. Omdat ik toen niet zeker was of we ons nog zouden verzoenen, heb ik het laten wegnemen. Daar heb ik veel spijt van. François zal altijd de liefde van mijn leven blijven.'

Dat de dames met modder gooien, valt de vrienden van Sterchele zwaar. Boezemvriend Fabio Farina: 'Die ruzie shockeert me. Wie nu precies dé vrouw van Sterchele was, dat doet er toch niet toe? Dat is toch niet belangrijk meer? François is weg. Ze moeten alles laten rusten en elkaar geen verwijten maken. Hun herinneringen aan François koesteren en niet alles op straat gooien. François zou dit niet gewild hebben. Ik weet zeker dat hij nu triest en ontgoocheld zou zijn. Hij was misschien een provocateur op het veld, maar naast het veld was hij sereen.'

Begrijpt hij Rachel, die het niet kan verkroppen dat Joke plots alle aandacht trekt terwijl zij jarenlang als zijn geliefde door het leven ging? 'Ja, maar ze moet daar niet op ingaan. Ze weet wat ze voor hem heeft betekend en dat moet ze koesteren.' Ook grootvader en grootmoeder Sterchele, waar François een nauwe band mee had, willen niet dat er nog meer over hun kleinzoon wordt uitgesmeerd in de pers. 'Wij willen geen dingen meer horen en lezen van wildvreemde mensen. Ze moeten ons met rust laten', aldus de oma van Sterchele. François' goede vriend Vincenzo Verhoeven is het daar mee eens. Hij wil niet dat er nog veel over het privéleven van Sterchele naar buiten komt. 'Ik wil hier niet in ...

Volledig artikel op http://www.sportwereld.be/Article/De...cleID=DP1SDOEH

Andro 27 mei 2008 17:48

Daar draaid de wereld om, geld gat en god.

Dronkoers 27 mei 2008 17:50

En dat terwijl ze in Spanje minder betalen voor een pint als hier! :-(

Andro 27 mei 2008 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3453540)

:lol:

HAMC 27 mei 2008 18:06

Laat die sletten het toch naakt uitvechten.

Dronkoers 27 mei 2008 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3453592)
Laat die sletten het toch naakt uitvechten.

Ik ruik hier een zaakje... ;-)

HAMC 27 mei 2008 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3453597)
Ik ruik hier een zaakje... ;-)

Het is toch waar. :)

Dronkoers 27 mei 2008 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3453610)
Het is toch waar. :)

Dat ze gewoon naar mij komen, dan beseffen ze eens dat er betere mannen zijn ;-)

HAMC 27 mei 2008 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3453613)
Dat ze gewoon naar mij komen, dan beseffen ze eens dat er betere mannen zijn ;-)

Echte mannen inplaats van zo'n voetbaljanet. :)

Dronkoers 27 mei 2008 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3453627)
Echte mannen inplaats van zo'n voetbaljanet. :)

't Is da, wij komen niet met bloemen af, maar we kennen wel de prijslijst van elk café in de omtrek van 20 km :-D
Wie valt daar nu nie op :mrgreen:

toccata 27 mei 2008 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3453520)
man man man, hoeveel lager kan je gaan? :?

Niet vele vrees ik
Best zielig eig:-(

Nick_ 27 mei 2008 19:58

1 Bijlage(n)
.

Kazan 27 mei 2008 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick_ (Bericht 3453974)
.

Miaukes!
Ik word voetballer!

Kazan 27 mei 2008 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3453540)

Is da echt waar? :-o

Dronkoers 27 mei 2008 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 3454102)
Is da echt waar? :-o

1.40 euro voor een 33er eh, ne Stella dan nog wel... da's daar dan nog import :-(

Den Ardennees 27 mei 2008 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3454140)
1.40 euro voor een 33er eh, ne Stella dan nog wel... da's daar dan nog import :-(

En Heineken?

Kazan 27 mei 2008 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3454140)

Daar heb je bij ons amper een pintje voor! Behalve in Togenblik natuurlijk. 1 euro voor 25 cl Stella :-D

Kazan 27 mei 2008 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3454143)
En Heineken?

Waar is die censuurcommissie?

Dronkoers 27 mei 2008 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3454143)
En Heineken?

Gratis af te halen bij het waterzuiveringsstation, dan zijn ze van die drek vanaf ;-)

Den Ardennees 27 mei 2008 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3454162)
Gratis af te halen bij het waterzuiveringsstation, dan zijn ze van die drek vanaf ;-)

Of je 't nou leuk vindt of niet, Heineken kennen ze letterlijk overal, de Belgische pilzen niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be