Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Groen Rechts (https://forum.politics.be/showthread.php?t=10660)

Xnorf 17 maart 2004 22:09

voert het Centrum Leman ook een proces tegen het wel degelijk racistische Groen Rechts of is dit partijtje niet belangrijk genoeg om te vervolgen wegens racisme?

Kim 19 maart 2004 17:15

Geen flauw idee...

Is er al klacht ingediend?

athena 19 maart 2004 18:11

Waarom geen proces tegen de AEL, nu moslim democratische partij of de moslimpartij van Jean- françois Bastin wiens zoon in een Turkse cel zit voor de aanslagen in Istanbul? Waarschijnlijk niet politiek correct genoeg.

groen rechts 26 mei 2004 19:47

wij zijn geen "partij"

overigens, waar leest u racistische uitspraken?

erg sympathiek overigens, blokkers die anderen van racisme beschuldigen.....laat dat nu net de reden zijn dat ik uit uw partij stapte zeg....

Spetsnaz 26 mei 2004 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groen rechts
wij zijn geen "partij"

erg sympathiek overigens, blokkers die anderen van racisme beschuldigen.....laat dat nu net de reden zijn dat ik uit uw partij stapte zeg....

Laat mij u een kans geven.

In wat verschilt uw partij van het blok ?

solidarnosc 26 mei 2004 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
Citaat:

wij zijn geen "partij"

Zij zeggen wat het Blok denkt.

Spetsnaz 26 mei 2004 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz

Zij zeggen wat het Blok denkt.

heb ik u iets gevraagd ?

Kim 27 mei 2004 13:25

Citaat:

wij zijn geen "partij"

Als u tegen racisme bent, waarom kleeft u dan die mottige groene stickers over stickers die bv. van blokbuster komen of die expliciet tegen racisme zijn?

De Vlaams Blok stickertjes laat u ongeschonden (maar die overplakken wij wel :wink: )

Spetsnaz 27 mei 2004 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Citaat:

wij zijn geen "partij"

Als u tegen racisme bent, waarom kleeft u dan die mottige groene stickers over stickers die bv. van blokbuster komen of die expliciet tegen racisme zijn?

De Vlaams Blok stickertjes laat u ongeschonden (maar die overplakken wij wel :wink: )

Overplakken mag niet :!: ;)

Kim 27 mei 2004 14:45

Dat fleurt het straatbeeld wat op! :wink:

Jean Suys 27 mei 2004 14:52

Citaat:

wij zijn geen "partij"

ja wolf

ja wolf

heil wolf

heil wolf

Guderian 27 mei 2004 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
voert het Centrum Leman ook een proces tegen het wel degelijk racistische Groen Rechts of is dit partijtje niet belangrijk genoeg om te vervolgen wegens racisme?

8O :roll:
Denkt U niet dat linksen en de belgische staat de politieke vijanden zijn ipv onderling conflicten uit te vechten? :wink:

GC 27 mei 2004 15:17

Groen Rechts roept voor de volgende verkiezingen in Antwerpen op om te stemmen voor de Partij voor de Dieren 8O

solidarnosc 27 mei 2004 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC
Groen Rechts roept voor de volgende verkiezingen in Antwerpen op om te stemmen voor de Partij voor de Dieren 8O

8O Tja hoe kan je daar anders op reageren? :wink: Nu het boegbeeld van de Franse dierenbescherming, Brigitte Bardot is ook niet bepaald links. :wink:

Nello 27 mei 2004 15:41

Citaat:

Niet te snappen. Ze sturen wel plakploegen op pad voor Fervent Nationaal..., en die zijn ook zo anti-racistisch zeker (kleur en criminaliteit aan elkaar linken :S)

Tantist 27 mei 2004 16:07

Citaat:

Dat is geen grote partij... Men wordt pas principieel als de partij 10% haalt ;-)

Nello 27 mei 2004 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:

Dat is geen grote partij... Men wordt pas principieel als de partij 10% haalt ;-)

Wat is N-VA dan?

DaBlacky 27 mei 2004 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist

Wat is N-VA dan?

1. die halen (alleen) maar 5%
2. noem 1 echt (dus geen bub-logica) racistische standpunt van de N-VA.

Guderian 27 mei 2004 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:

8O Tja hoe kan je daar anders op reageren? :wink: Nu het boegbeeld van de Franse dierenbescherming, Brigitte Bardot is ook niet bepaald links. :wink:

Ecologisme IS rechts en conservatief! De NSV heeft overigens een aantal nieuwe zelfklevers, waaronder één: 'Ecologisme en nationalisme: 1 strijd'

Kim 27 mei 2004 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky

1. die halen (alleen) maar 5%

Hm, onlangs voor statistiek nog moeten berekenen hoeveel de N-VA ALLEEN zou halen (dus zonder trekpaard CD&V).

Bijlange geen vijf, het resultaat lag tussen de 2 en 3%.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be