![]() |
"Mijn Restaurant" wie moet winnen?
Hasselt of Leuven? Persoonlijk vind ik ze beiden goed maar mijn voorkeur gaat naar Leuven.Geef mij maar het traditionele Restaurant dan die 2 "lesbische" vrouwen in Hasselt! Ik vind dat ze hun geaardheid misbruiken door deze wedstrijd en het daardoor nog eens extra in de verf zetten!
|
Leuven, Hasselt is totaal niet levensvatbaar.
wat de geaardheid van die 2 meisjes hier komt doen, snap ik niet, zal iets rechts zijn zeker? |
Who cares? Niet dat de stemming op een objectieve manier gebeurt. Ik zou verschieten als meer dan 1% van de televoters effectief al naar beide restaurants is geweest
|
Citaat:
|
Antwerpen, Antwerpen, en nog eens Antwerpen.
|
Citaat:
|
Die met het lekkerste eten?
|
Citaat:
Voor de rest mag Leuven voor mij winnen, omdat de Jelle toch de betere kok is. Hasselt is natuurlijk wel heel sympatico en origineel. |
Oostende heeft niet gewonnen. Patat.
|
wat een twee aandachtshoeren, die van hasselt.
en volgens mij zijn de helemaal niet pot maar doen die alsof. omdat dat hip is. vooral die blonde, da's echt zo'n typische hasseltse truttemie. |
En ik dacht dat er niemand naar de VTM keek... :oops:
|
Citaat:
:-P ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Yanaïka mag altijd even voor mij komen koken.
|
Citaat:
arm vlaanderen. |
Citaat:
daar zou ik nog gene cola van aannemen, god weet wat die erin gedaan heeft of laten vallen. |
Citaat:
On topic: heb al doorheen heel het programma een voorkeur voor Leuven én Hasselt. :( Ik gun het ze allebei en ga dus geen keuze maken, maar ga toch nog eens zeggen dat Micheline absoluut geweldig is. :) |
Ik verkies Leuven 1000 x boven Hasselt. Dat hele gedoe van hasselt werkt serieus op mijn zenuwen. Die 2 lesbische vrouwen denken dat ze het spel al gewonnen hebben. Die blonde is een zenuwachtige trezebees en de zwarte valt al bij al nog mee. Jelle en Micheline verdienen een dikke pluim. Onder al de omstandigheden blijven ze gewoon verder doen zonder teveel streken verkopen. Echt CHAPEAU!!!
|
Heb het maar zijdelings gevolgd en die twee Gentenaars leken me wel leuk te zijn, maar ja, die waren de eerste om er uitgezet te worden.
Het is me allemaal een beetje teveel richting 'cuisine' en minder richting 'goed en goedgeprijsd'. Leuven heeft een grote stommiteit begaan door partij te kiezen in de strijd tussen Antwerpen en Hasselt en zal daar de prijs voor betalen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be