![]() |
Inlichtingendienst actief op het forum?
Waarom is vandaag de BE- inlichtingendienst zo actief op het forum.
Gaat er iets gebeuren de komende tijd?:roll: Laten ze iets anders zoeken i.p.v hier de zaak vertragen. |
heeft België dan een inlichtingendienst die werkt??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze komen!!!! Ze komen, zeg ik u!!! De reptielen komen!!!!!
|
Nu Kim en Co gesproken hebben zijn we weer helemaal gerust, wees maar gerust!
|
Citaat:
Mensen die zich kalm en ontspannen voelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij zouden verbaast zijn indien wij wisten wat zij allemaal van ons en over ons verzamelen. Nochtans is er een wet op de privacy die ons zou moeten beschermen. Maar ja ons (het volk) beschermen wanneer gebeurd dat? Ik hoop dat ze hier niet zijn voor mij :lol::lol::lol: Of voor de "Blankenbergse stalker" die de laatste tijd veel aanwezig is op dit forum. :roll::roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Je gaat erop vooruit, FILOSOOF. |
Citaat:
Zie wel dat hij zoz zot nog niet is :lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mja, Luk is oud aan 't worden: de helft van zijn contacten zal nu wel met pensioen zijn. |
edit
|
Er is de staatsveiligheid, de militaire inlichtingendienst met de cel contra-spionage,
de federale politie en de cel terreurbestrijding : wie moet je hebben ? Behalve deze vlijtige jongens zijn er op het forum nog aktief : De Mossad, Hamas, De turkse militaire inlichtingsdiensten, de Nederlandse inlichtingendienst, De "Abwehr" en slechts onrechtstreeks de CIA en de NSA.. Verder (maar dan wel slechts periodiek) de Serviërs en de Noord-Koreanen (De Indonesiers opereren vanuit Nederland, vanwege de kwaliteit van de Oostindische restaurants aldaar - ze zouden beter eens wat naar Antwerpen komen). Wie zijn ze ? Wat is hun dekmantel ? Taxichauffeurs, Ondeerwijzend personeel, Postbode's, Koerierdiensten, werklozen, diamanthandelaars, maritieme bedienden, schoenwinkeliers, cafébazen. Hoe kan je ze herkennen ? Hun onzinnige routine - ze doen zaken die in hun beroepssfeer niet normaal zijn (heel moeilijk te definiëren - er is veel geduld nodig om ze te ontmaskeren). Bv. een tijdlang in een schoenwinkel verdwijnen (naar achter) is een goede indicatie. Mossad-agenten zijn het gemakkelijkst te herkennen : als je een groep hebreeuws sprekende uitgelaten mannen van rond de 30 in een spaans café uit de bol ziet gaan kan je voor 80 % zeker zijn dat het om Mossadleden gaat. Als ik kortelings verdwijn kan je er zeker van zijn dat alles wat hier staat voor 100 % de waarheid is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be