Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   ook dat nog (https://forum.politics.be/showthread.php?t=106656)

morgen 28 mei 2008 15:54

ook dat nog

VERBODEN VRUCHTEN MOGEN WEER IN IRAK

wo 28/05/08 11:58 - Sinds enkele weken zijn er opnieuw tomaten, komkommers, ijsjes en elektrische scheerapparaten te koop op de markten van de Noord-Iraakse stad Mosul. De voorbije maanden waren die "verboden" door radicale moslimgroepen.
Mosul werd de voorbije maanden geteisterd door extremistische moslims die hun eigen strikte regels oplegden aan de bevolking.

(AP) Zo was alcohol verboden en het dragen van de sluier verplicht, maar er waren ook meer opmerkelijke "richtlijnen".

Zo mochten op de markt geen tomaten en komkommers naast elkaar verkocht worden. Die zouden allusie maken op geslachtsorganen en "aanzetten tot ontucht".

IJsjes en zelfs een traditioneel brood waren dan weer uit den boze omdat ze niet bestonden in de tijd van de profeet. Ook het verwijderen van baardharen was verboden.

"Overtreders" van die regels werden zonder genade vermoord door gewapende bendes.

Midden mei heeft het Iraakse leger een offensief ingezet en de meeste wijken in Mosul heroverd op Al Qaeda in Irak.

Een van de verworvenheden van de "war on terror" is nu dat schunnige groenten en ijsjes opnieuw op de markten te koop zijn. Met het oog op de komende zomer is dat meegenomen.

-----------------------

Haha, dit is toch te gek om los te lopen. Zo bizar (ziekelijk) hoe die extremisten echt in alles seks zien. Komkommers en tomaten... :lol:

De Garde 28 mei 2008 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morgen (Bericht 3455979)

wo 28/05/08 11:58 - Sinds enkele weken zijn er opnieuw tomaten, komkommers, ijsjes en elektrische scheerapparaten te koop op de markten van de Noord-Iraakse stad Mosul. De voorbije maanden waren die "verboden" door radicale moslimgroepen.
Mosul werd de voorbije maanden geteisterd door extremistische moslims die hun eigen strikte regels oplegden aan de bevolking.

(AP) Zo was alcohol verboden en het dragen van de sluier verplicht, maar er waren ook meer opmerkelijke "richtlijnen".

Zo mochten op de markt geen tomaten en komkommers naast elkaar verkocht worden. Die zouden allusie maken op geslachtsorganen en "aanzetten tot ontucht".

IJsjes en zelfs een traditioneel brood waren dan weer uit den boze omdat ze niet bestonden in de tijd van de profeet. Ook het verwijderen van baardharen was verboden.

"Overtreders" van die regels werden zonder genade vermoord door gewapende bendes.

Midden mei heeft het Iraakse leger een offensief ingezet en de meeste wijken in Mosul heroverd op Al Qaeda in Irak.

Een van de verworvenheden van de "war on terror" is nu dat schunnige groenten en ijsjes opnieuw op de markten te koop zijn. Met het oog op de komende zomer is dat meegenomen.

-----------------------

Haha, dit is toch te gek om los te lopen. Zo bizar (ziekelijk) hoe die extremisten echt in alles seks zien. Komkommers en tomaten... :lol:

Wel serieuze blageurs: hun edele delen vergelijken met tomaten en komkommers. Wat moet dat dan wel niet zijn in de markten van Afrika, waar volgens de legende...., Kokosnoten en aubergines?

Bovenbuur 28 mei 2008 16:02

*Gaat cheri tomaatjes en augurken verkopen*
En iedereen die er iets in ziet voelt zich aangesproken.

morgen 28 mei 2008 16:08

mja dan is het westen zogenaamd overbesekst, allez ik weet nie ze...

Bovenbuur 28 mei 2008 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morgen (Bericht 3455994)
mja dan is het westen zogenaamd overbesekst, allez ik weet nie ze...

Nou ja, als je zo belachelijk doet dat je komkommers al naar seks vindt verwijzen kan ik me goed voorstellen dat je het westen als één grote orgie ziet...

morgen 28 mei 2008 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 3455999)
Nou ja, als je zo belachelijk doet dat je komkommers al naar seks vindt verwijzen kan ik me goed voorstellen dat je het westen als één grote orgie ziet...

:lol:

De Garde 28 mei 2008 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 3455999)

En de groentenwinkel een bordeel.

morgen 28 mei 2008 16:29

Het ergste is nog dat ze hier echt mensen om vermoord hebben. :/

HAMC 28 mei 2008 16:30

Tolerante mensen die moslims. :)

morgen 28 mei 2008 16:56

('Al Qaeda in Irak' en 'moslims' is nu ni echt exact hetzelfde maar soit)

L. J. Brutus 28 mei 2008 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3456025)
Tolerante mensen die moslims. :)

Sommige gelukkig wel.

BigF 28 mei 2008 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morgen (Bericht 3455979)

wo 28/05/08 11:58 - Sinds enkele weken zijn er opnieuw tomaten, komkommers, ijsjes en elektrische scheerapparaten te koop op de markten van de Noord-Iraakse stad Mosul.

Scheerapparaten...
In Irak?

Hoeveel zijn er ingevoerd? Drie ofzo?

L. J. Brutus 28 mei 2008 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3456099)
Scheerapparaten...
In Irak?

Hoeveel zijn er ingevoerd? Drie ofzo?

Echte mannen doen dat trouwens met een mes.

HAMC 28 mei 2008 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus (Bericht 3456102)
Echte mannen doen dat trouwens met een mes.

Al Quaida mannen doen dat met een mes waar ze zonet een Amerikaans hoofd mee hebben afgesneden.

L. J. Brutus 28 mei 2008 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3456149)
Al Quaida mannen doen dat met een mes waar ze zonet een Amerikaans hoofd mee hebben afgesneden.

Scheren die zich?

Johan217 28 mei 2008 17:39

Ik dacht natuurlijk eerst aan dit:

Citaat:

Jamaar, in zijn tijd bestonden er ook geen kalashnikovs of videocamera's om onthoofdingen te filmen.

HAMC 28 mei 2008 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus (Bericht 3456163)
Scheren die zich?

Dat weet ik niet. Maar ze doen het met...

L. J. Brutus 28 mei 2008 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3456171)
Dat weet ik niet. Maar ze doen het met...

...Gamma?

HAMC 28 mei 2008 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus (Bericht 3456175)
...Gamma?

We hebben het over Al Quaida, niet de Backeljauws.

L. J. Brutus 28 mei 2008 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3456180)
We hebben het over Al Quaida, niet de Backeljauws.

Pas op, ge zoudt ervan verschieten waarmee die mannen hun bommekes maken!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be