![]() |
Internet-haatbaard weg bij islamitische omroep na dubieuze uitspraken
Imam Budak kan zijn jurk pakken
![]() Weer een die zich naar aanleiding van een publicatie op GeenStijl kan melden bij het arbeidsbureau. En dat allemaal vanwege een nogal radicaal schrijven op de site van de Nederlands Islamitische Omroep (NIO). Maar aangezien geen hond dat leest, kraait er doorgaans geen haan naar. Totdat dat verschrikkelijke GeenStijl meende de E-geestelijke eens in het zonnetje te moeten zetten. Sindsdien is het hommeles. En dat allemaal vanwege zijn goedbedoelde advies (Google Cache) aan de verkrachte Fatima om voortaan niet meer alleen in een ruimte met een man/neef te begeven. Een tegeltjeswijsheid van Ryaad tot aan Jakarta. De Hogeschool INHolland, waar Budak imams opleidt, is echter not amused. Sterker nog: het zou zo maar eens kunnen zijn dat Budak zijn spullen kan pakken. Even opletten dus religieuze-leiders-in-opleiding. Het laatste uur Budak kon wel eens komen te vervallen morgen. Vaste lezers van zijn rubriek op nioweb.nl hebben eveneens pech. De NIO heeft haar adviesimam per omgaande uitgezwaaid als medewerker. Eigen schuld natuurlijk. Had hij maar niet in een afgesloten ruimte met een chagerijnige hoofddredacteur moeten gaan zitten... http://www.geenstijl.nl/mt/archieven..._nieuw_we.html Goed nieuws derhalve. Wat ik echter wel weer schokkend vond, is het feit dat deze imam dus geacht wordt om imams en dergelijken op te leiden, en zodoende allerlei achterlijkheden gelegitimeerd mag en kan verspreiden. Zoals dit: Citaat:
|
Ja watte. Ophoepelen die gast.
|
OMG! En wat is er nu zo verkeerd of haatdragend aan de uitspraken van die man?! Niets! Integendeel, jullie (zelf uitmaken of ge u aangesproken voelt) zijn de haatdragenden. Dat je dat zelf niet eens beseft... 8O
Moest ik trouwens in de plaats van dat meisje zijn, dan zou ik me als moslima juist beter voelen door zijn antwoord STELLETJE IMBECIELEN! Maar ja, de opinie van dat meisje telt natuurlijk niet... :roll: Is het nu echt zo moeilijk om verder dan te kijken dan de religie van die man? Lezen jullie wat hij schrijft of beginnen de hersentjes bij het woord "islam" of "moslim" automatisch te blokkeren?? Hij is ook een mens van vlees en bloed met gevoelens. En hem te ontmenselijken tot "internet-haatbaard", een goedkope truc, heeft geen enkele uitwerking op iemand met meer dan één hersencel. P.S. Die imam heeft m.i. een mooie baard. :-) |
Aan hierboven jij vind het normaal dat in deze tijd in de westerse wereld, vrouwen niet alleen met mannen in een kamer mogen zijn. Anders tja heb je het half uitgelokt. Ik vrees dat jij haatdragend bent tov vrouwen.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neem me niet kwalijk dat ik even het merendeel van je opmerkingen negeer... Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
De islam is ook gewoon maar een manier van leven. |
a) Gezien we in een land leven dat verkrachting strafbaar stelt kun je naar de rechter gaan en hem aanklagen.
.................................................. .... Daar heeft die baardaap wel gelijk,in SAoudië bengelde die al lang aan een koord De verkrachtte natuurlijk |
Citaat:
Citaat:
En bij die hogeschool ligt hij binnenkort waarschijnlijk ook buiten: Citaat:
|
Citaat:
Moet ik je ook gelijk in geven,vooral de manier van jullie "leven" kennen we ! ! |
Vraagje is nu: is het ECHT nodig dat men tegenwoordig blogs moet openen om zulke mistoestanden aan de kaak te stellen? Of zou het niet beter zijn dat men zulke cyberimams per direct een ticketje heimweeland ZELF laat betalen als ze zich met zulke onwettelijkheden bezighouden?
Hij is niet alleen: ik las ooit op een of ander ander cybergeval dat de imam mensen dus AANBEVEELT om toch maar gewoon voor de imam te huwen, dat dit een GELDIG huwelijk was etc. etc... Dit terwijl het letterlijk door zowel de Belgische als Nederlandse wet VERBOTEN is om een religieus huwelijk af te sluiten alvorens het burgerlijk huwelijk werd voltrokken? Of zijn het ondertussen nog enkel de aboriginals die zich aan de wetten van het land moeten houden? ------------------ o ja Uh-huh: ik hoop dat je rok niet tot boven je enkel uitkomt want blijkbaar worden hier in het westen anno 1900 daarvoor vrouwen ook verkracht. Weet dus maar wat je te wachten staat, en nee, op mijn steun hoef je dan niet te rekenen. Moest je maar je rok langer maken. (en ho ja: moest jij ht zijn met je lange rok op die roltrap in het Astrid-metro-station in Antwerpen: ik stond achter je en ja! ik zag dat je ging vastgeraken! LOL hoor! zo heeft een mens in mini-rok ook nog eens een pleziertje. Deed het pijn toe je viel en ik geen enkel moeite deed om je op te vangen?). |
Ik kijk af en toe eens naar de NOI, de Nederlandse moslimextremistische omroep. Vaak is het gewoon niet meer om aan te horen: er passeert geen enkele uitzending zonder het uitbrengen van onverdraagzame en soms zelfs haatdragende boodschappen ten aanzien van niet-moslims.
Telkens opnieuw gooit de NIO met stenen naar 'ongelovigen', niet-moslims dus. Dit opruiend programma, gefinancierd met geld van de belastingsbetaler moest gewoon uit de ether worden gehaald, voordat de NIO verder haar destructieve werk kan doen.... |
Citaat:
|
Ik zou dat meisje een volledig ander advies geven.
Beste zuster Wat jou is overkomen is vreselijk; je moet niet aarzelen dit onmiddellijk aan je ouders te vertellen! Jou neef heeft nooit het recht om jou te verkrachten; ongeacht eender welke omstandigheid; voel je niet schuldig! -Niet omdat je alleen met hem was -niet omdat dit gebeurd is -niet voor wat de gevolgen zijn; indien er iemand verstoten zou moeten worden is het je neef! Praat met je ouders en ga aangifte doen bij de politie; je bent minderjarig en verkrachting is een heel ernstig misdrijf!! Als een ideologie of culturele achtergrond in je nadeel speelt om hier de juiste beslissing te nemen stel dan dit en niet jezelf in vraag! Niemand; ook je neef niet heeft het recht jou dit aan te doen; praat niet met hem en vergeef hem niet, mannen die vrouwen ongeacht omstandigheden niet respecteren horen achter de tralies! Dat zegt de wet en die staat gelukkig boven Allah! Wees dus blij dat je van de verworvenheden van vrije vrouwen gebruik kunt maken en nagel die kl...... aan de muur! Veel sterkte; een vrije vrouw. |
Citaat:
Oesje, zekers Urbanus nu beledigd ???? |
Citaat:
waarom lig jij hier nog woorden aan vuil te maken... :roll: Denk je echt dat je ze nog op een ander gedacht kan brengen... dat is hetzelfde alsof je Hitler van de joden wil laten houden.... IK maak mij hier allang niet meer druk in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be