![]() |
In wat voor WC leg jij het liefst een drol?
Maak een keuze tussen:
een wc waar de drol direct in het water valt waardoor er spetters tegen je kont aankomen. een wc waar de drol eerst op een platform valt. Er komen geen spetters tegen je kont aan maar er blijven wel vaker remsporen achter. |
Water. Want die met een platformke gaan meteen keihard stinken.
Enfin, tot zover de grote vragen des levens :) |
Platform, er is niks zo boeiend dan uw eigen creaties bewonderen :cheer:
|
In het water, natuurlijk spoel ik eerst het toilet door, zodat ik geen pis van de vorige tegen mijn gat krijg :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rustig laten vallen is de boodschap. Ik bedoel dus, de boodschap rustig laten vallen. Plonzen is uit den boze. Allé, uit de poep natuurlijk. Enfin. Beeldspraak lukt hier niet goed.
|
Direct in het water. Dan kun je die verlossende plons horen van "Eruit ene weg". Niets zo lastig als iets dat al lang buiten moet zijn en toch nog ergens blijft steken.. Vooral als het bruin is.
Ps: Die kon ik toch niet laten liggen hé? Ps2: Er zou maar eens iemand instappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met zo een platformke stinkt dat enorm hard en daar staan dus direct remsporen op. Als je de vliegende spetter hebt is het al helemaal om zeep. Geef mij maar eentje waar het direct in het water valt. De waterspetters tegen uw gat kan je voorkomen door 2 velletjes papier op voorhand in het toilet te droppen.
Maar soit, een platform wc is nog altijd stukken beter dan zo een degoutante franse wc. Ik weet nog steeds niet hoe je zo een ding op een enigszins comfortabele manier kan gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dubbel
|
![]() Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be