Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   In wat voor WC leg jij het liefst een drol? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=106723)

Turkse Nederlander 29 mei 2008 18:36

In wat voor WC leg jij het liefst een drol?

Maak een keuze tussen:

een wc waar de drol direct in het water valt waardoor er spetters tegen je kont aankomen.

een wc waar de drol eerst op een platform valt. Er komen geen spetters tegen je kont aan maar er blijven wel vaker remsporen achter.

Jazeker 29 mei 2008 18:39

Water. Want die met een platformke gaan meteen keihard stinken.

Enfin, tot zover de grote vragen des levens :)

Dronkoers 29 mei 2008 18:43

Platform, er is niks zo boeiend dan uw eigen creaties bewonderen :cheer:

Kazan 29 mei 2008 18:45

In het water, natuurlijk spoel ik eerst het toilet door, zodat ik geen pis van de vorige tegen mijn gat krijg :-D

Jazeker 29 mei 2008 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 3458797)
In het water, natuurlijk spoel ik eerst het toilet door, zodat ik geen pis van de vorige tegen mijn gat krijg :-D

Voila.

Turkse Nederlander 29 mei 2008 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3458783)
Platform, er is niks zo boeiend dan uw eigen creaties bewonderen :cheer:

Soms leg ik van die gigantische drollen die ik uitknijp op het moment dat ze het platform raken. Soms blijven ze dan ook rechtop staan.

Kazan 29 mei 2008 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander (Bericht 3458801)
Soms leg ik van die gigantische drollen die ik uitknijp op het moment dat ze het platform raken. Soms blijven ze dan ook rechtop staan.

Waar de grote denkers van tegenwoordig zich allemaal mee bezig houden...

Jazeker 29 mei 2008 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander (Bericht 3458801)

Too much information. Way too much!

Jazeker 29 mei 2008 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 3458803)

:lol:

L. J. Brutus 29 mei 2008 18:49

Rustig laten vallen is de boodschap. Ik bedoel dus, de boodschap rustig laten vallen. Plonzen is uit den boze. Allé, uit de poep natuurlijk. Enfin. Beeldspraak lukt hier niet goed.

From_Vlaanderen 29 mei 2008 18:54

Direct in het water. Dan kun je die verlossende plons horen van "Eruit ene weg". Niets zo lastig als iets dat al lang buiten moet zijn en toch nog ergens blijft steken.. Vooral als het bruin is.

Ps: Die kon ik toch niet laten liggen hé?
Ps2: Er zou maar eens iemand instappen.

Turkse Nederlander 29 mei 2008 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 3458803)

Het is interessant om te zien hoe zo een drol het evenwicht kan bewaren :lol:

Kazan 29 mei 2008 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander (Bericht 3458833)
Het is interessant om te zien hoe zo een drol het evenwicht kan bewaren :lol:

Kan je daar geen theorie over schrijven?

fox 29 mei 2008 19:00

Met zo een platformke stinkt dat enorm hard en daar staan dus direct remsporen op. Als je de vliegende spetter hebt is het al helemaal om zeep. Geef mij maar eentje waar het direct in het water valt. De waterspetters tegen uw gat kan je voorkomen door 2 velletjes papier op voorhand in het toilet te droppen.

Maar soit, een platform wc is nog altijd stukken beter dan zo een degoutante franse wc. Ik weet nog steeds niet hoe je zo een ding op een enigszins comfortabele manier kan gebruiken.

Turkse Nederlander 29 mei 2008 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 3458859)
Met zo een platformke stinkt dat enorm hard en daar staan dus direct remsporen op. Als je de vliegende spetter hebt is het al helemaal om zeep. Geef mij maar eentje waar het direct in het water valt. De waterspetters tegen uw gat kan je voorkomen door 2 velletjes papier op voorhand in het toilet te droppen.

Maar soit, een platform wc is nog altijd stukken beter dan zo een degoutante franse wc. Ik weet nog steeds niet hoe je zo een ding op een enigszins comfortabele manier kan gebruiken.

Zo een Franse wc is toch zo een gat in de grond?

Kazan 29 mei 2008 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander (Bericht 3458879)
Zo een Franse wc is toch zo een gat in de grond?

Ja, een essentieel onderdeel van de verheven Franse cultuur.

Turkse Nederlander 29 mei 2008 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 3458859)
De waterspetters tegen uw gat kan je voorkomen door 2 velletjes papier op voorhand in het toilet te droppen.

Dat ga ik de volgende keer proberen.

Turkse Nederlander 29 mei 2008 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 3458892)
Ja, een essentieel onderdeel van de verheven Franse cultuur.

Ik dacht altijd dat dat de Turkse wc was omdat ik ze altijd op vakantie in Turkije tegenkwam. Ik ben blij dat dat niet zo is :lol:

Turkse Nederlander 29 mei 2008 19:08

dubbel

job 29 mei 2008 19:13

Citaat:

Pain in the ass
Loggers maken rare gedachtenkronkels. Van regen tot Franse hurkwc’s. Er valt ook wel enig logisch verband te bespeuren: het spettert allebei. Het eerste op je hoofd, het tweede op je voeten.
Met beide zaken ben ik niet blij. Nu is regen een noodzakelijk kwaad, wat ik wel móet tolereren, maar Franse hurktoiletten probeer ik, als het even kan, te vermijden.
Wie kent niet het gevoel van afschuw als je moe en plakkerig na een lange dag rijden, op een Franse Air halt houdt voor een sanitaire stop, en je, na uren in de rij voor de plee’s te hebben gestaan, tot de ontdekking komt dat het zo’n stinkend gat in de grond is... Mijn vakantieobstipatie begint precies dáár: bij dat gat. Ik kan het niet. Het lukt me niet. Hoe graag ik ook zou willen. Hoe kom je er in godsnaam droog weer uit? Om over de smurrie onder je voetzolen nog maar niet te spreken...
Van alleen de lucht al ga ik over mijn nek. Halverwege de rij voor de wc’s val ik al haast flauw van de geur. Iedere keer als de deur open gaat, komt er een donkerbruine walm uit.
Tienduizend keer liever doe ik het in de berm, met distels, brandnetels of wat dan ook onder me, en in het volledige zicht van de voorbijrazende auto’s op de snelweg.
Nog erger is het, als je eenmaal op de camping bent aangekomen, je tentje hebt opgezet, min of meer gesetteld bent, en dan tot de ontdekking komt dat er alleen maar hurkwc’s in de directe omgeving zijn. Dat overkwam me afgelopen zomer. Er was precies één toilethok met een normaal vormgegeven wc. De ‘Salle Handi’. Ik voelde me behoorlijk gehandicapt door die hurkwc's, dus ik liep meerdere malen per dag het pokke-eind naar de Salle Handi. Het was een bergachtige camping in de Pyreneeën, met veel hoogteverschil, dus zo simpel was het nog niet om daar te komen. ’s Avonds was het aardedonker, en het is me een paar maal overkomen dat ik een lelijke smak maakte op weg naar mijn Salle Handi. Hoe fijn en mooi die camping ook was, ik was blij dat we er weg gingen. De camping erna had minstens acht sterren, en met alleen normale wc’s die schoner waren dan mijn wc thuis. Een verademing.
Wie die hurkwc’s uitgevonden heeft mag Joost weten. Ze mogen hem of haar zo door zo’n hurkplee trekken wat mij betreft.
BRON

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be